Rabbit Hole

Pentru ca dramele sunt filmele pentru care am o deosebita afinitate, am fost sigura ca nu voi da gres urmarind “Rabbit Hole”. Nu voi nega ca nu am fost atrasa si de numele sonore din distributie: Nicole Kidman, Aaron Eckhart, Dianne Wiest si Sandra Oh.

Becca (Kidman) si Howie Corbett (Eckhart) formeaza un cuplu aparent fericit. Viata lor este data peste cap de o tragedie. Unicul lor fiu, Danny, moare intr-un accident de masina chiar in fata casei, in timp ce alerga dupa un caine. Fiecare dintre cei doi incearca sa treaca  in felul lui peste acest eveniment. Howie se refugiaza in trecut (pastreaza in telefon filmulete cu Danny, se uita noaptea, pe ascuns, la inregistrari cu  ei cand erau o familie fericita), in timp ce Becca incearca sa stearga urmele lui din casa (doneaza hainele si jucariile lui). Howie merge la consiliere in grup (oare la noi exista asa ceva ), unde se imprieteneste cu Gaby (Sandra Oh – Cristina Yang din “Grey’s Anatomy”) care trece prin aceeasi drama. In schimb, Becca respinge ajutorul persoanelor din juru-i (mama si sora), se indeparteaza de Howie refuzand sa discute despre posibilitatea de a ramane din nou insarcinata, revoltandu-se pana si pe Dumnezeu. Singura persoana de care se apropie este tanarul Jason, soferul masinii implicata in accidentul mortii lui Danny.

Este o drama impresionata a portretului unei familii devastate care incearca sa iasa la liman dupa o tragedie fara margini. Jocul actorilor din rolurile principale e magnific.  Nu m-ar mira ca Nicole Kidman fie nominalizata la Oscar pentru acest rol. Mi-a placut in mod special finalul, incheiat cu o imagine optimista, a celor doi privind timid spre un nou inceput.

Chiar ma gandeam in timpul fimului daca poate exista ceva mai devastator pentru un parinte decat moartea prematura a copilului sau.

Va sugerez sa va uitati la el doar daca nu treceti printr-o depresie.

Nota 8/10.

8 responses to “Rabbit Hole

  1. Multumesc pentru recomandare! Nu am mai auzit de acest film pana acum, dar din prezentarea ta pare foarte interesant. Ma voi uita si eu zilele acestea la el. In seara asta am urmarit filmul despre viata lui Temple Grandin, de care va ziceam la intalnire. Impresionant.

    • Iti recomand sa il vizionezi. Si mie mi s-a parut impresionant Temple Grandin. Iar Claire Danes a intrat foarte bine in rol.

  2. Am tras Temple Grandin si trebuie sa ma uit. De asemeni suna interesant si acest film. 🙂

  3. Atat filmul Temple Grandin cat si Rabbit Hole au primit nominalizari la Globurile de Aur. Temple Grandin 3 nominalizari, Rabbit Hole cred ca una, pentru prestatia lui Nicole Kidman. Deci amandoua sunt filme foarte bune. 🙂

    • Am vazut si eu astazi ca s-au anuntat nominalizarile la GG. Abia astept sa apara si sa vizionez “King’s Speech”. Conduce cu 7 nominalizari si e si cu Colin Firth.

  4. lui kidman i s-au potrivit totdeauna rolurile de drama

    • Intr-adevar, asa este! Sper sa castige un Golden Globe anul asta pentru rolul din Rabbit Hole, chiar daca inca nu am vazut-o pe Natalie Portman in Black Swan.

Leave a Reply

