Wishlist de Craciun

Prima mea leapsa in blogosfera, preluata de la Mihaela 🙂 Ar trebui sa iau o piatra in gura pentru ca e ceva nou pentru mine.

Pentru 2011 imi doresc:

  • sa avem o viata mai buna cu totii (din toate punctele de vedere)
  • sa zambim mai mult si sa nu mai punem la suflet orice
  • sa imi aranjez prioritatile in viata
  • sa am mai mult timp liber pe care sa il dedic cititului
  • sa iubesc in continuare si sa fiu iubita (si poate sa imi ofere el inelul promis de ceva timp) 🙂

Ca sa nu fiu ipocrita, imi doresc si lucruri materiale pentru 2011. Aici se incadreaza urmatoarele:

  • o excursie la Viena (de preferat de sarbatorile de iarna) sau Barcelona (in afara de obiectivele turistice as vrea sa merg pe Camp Nou)
  • concediul de vara fie in Santorini, fie undeva in Turcia
  • o baterie noua petru laptop

Ofer mai departe aceasta leapsa oricui doreste. Stiu ca imi pot numara cititorii blogului pe degete, dar nu se stie niciodata 😀

6 responses to “Wishlist de Craciun

  1. Foarte frumos!
    Si mie mi-ar trebui un incarcator nou la laptop, mi-am amintit. 🙂

  2. Foarte dragut 🙂

    Voi va referiti la bateria de dinauntru sau la acumulatorul de afara, cel care se baga in priza? Mi-ar trebui si mie, dar cred ca cea de dinauntru…

    • Eu ma refer la bateria dinauntru caci am facut-o varza de la incarcari prea dese 😦 Dar ma enerveaza la culme ca e 5 mil. Asus e varza!

  3. Eu ma refer la acumulatorul de afara. Dar prietenul imi zice ca as avea nevoie si de o baterie…

    • Eu mi l-am trimis in service ca ma gandeam ca poate e vreo problema cu el, dar diagnosticul a fost baterie in moarte clinica 😦

  4. Nici nu m-am uitat sa vad cat costa o baterie pentru Dell-ul meu. Dar daca se apropie de 500 lei, atunci mai are de asteptat. 🙂
    Un incarcator e cam 140 lei, pe doctor-laptop.com.

    Apropo: De la ce a inceput discutia si la ce s-a ajuns. :))

Leave a Reply

