Sortimente de ceai: Old Love – CTS Corner

Pentru ca Mihaela m-a facut foarte curioasa cand a povestit despre magazinul Coffee Tea Spice Corner din Felicia, i-am facut astazi o vizita scurta, dar productiva. Am ramas placut impresionata de nenumaratele sortimente de ceaiuri, cafele, siropuri si accesorii pentru ceai care se vand acolo.

Partea cea mai frumoasa a fost sa imi bag nasul prin toate acele borcane cu atat de multe sortimente si sa le miros pe toate. M-a bucurat tare mult ca se vindeau la vrac si ca am putut sa imi achizionez cat gramaj am dorit eu pentru testare. Mi se pare o idee excelenta vanzarea vrac, pentru ca intuitia m-a inselat uneori si am ramas cu diverse ceaiuri care nu imi mai plac sau de care pur si simplu m-am plictisit.

Mi-am ales primul ceai pe care l-am mirosit si a fost dragoste la prima vedere cu el, si anume Old Love. Prietenul meu a optat pentru Orange and Cardamom. Nu va pot zice pretul exact pentru fiecare in parte, dar ideea este ca pentru cate 10g am platit 3,7 lei. Un pret foarte pun pentru infuzii atat de bune!

Abia asteptam sa ajung in seara asta acasa pentru a-l degusta pe primul. Puteam sa jur pe rosu ca o sa imi placa 🙂 Asadar, imi permit sa va prezint un ceai cu plante, dulce- acrisor si extrem de parfumat ( ce este exact pe gustul meu).

Ceaiul Old Love (cum sa nu te indragostesti de asa un nume inspirat) are urmatoarele ingrediente: flori de hibiscus, coji de macese, bucati de mere, boabe de soc, frunze de mure, aroma, mure intregi, capsuni si bucati de zmeura.

La 400ml de apa am pus 2 lingurite de ceai, am lasat la infuzat 10 minute si am savurat un ceai exceptional. Prietenul meu chiar spunea ca este cel mai bun ceai pe care l-a baut vreodata, desi la inceput era atat de reticent cand a vazut cum arata si cat de putin este. Noi de obicei mancam dimineata ceai cu biscuiti, dar cred ca ne-am priva de un gust minunat daca l-am combina pe acesta cu biscuiti.

Ceaiul este extrem de parfumat si dulce- acrisor(l-am indulcit doar cu o lingurita de zahar, nu prea ma omor eu dupa miere), dar gustul este cel care te face sa te indragostesti de el iremediabil. Este ca un suc de fructe proaspat stoarse, decorate cu flori incredibil de parfumate. Foarte bine se distinge gustul de soc, zmeura si mure. Eu ador fructele de padure, asa ca nu aveam cum sa raman indiferenta la o asa minunatie de ceai.

Cu siguranta voi reveni in magazin pentru a achizitiona o cantitate mai consistenta, mai ales ca personalul este deosebit de amabil si rabdator si nu te piseaza cu intrebarea “va pot ajuta?” din 5 in 5 minute 🙂  Mi-au mai atras atentia si ceaiurile red fuit jelly, sparkling fruits, granny’s garden, ceva cu arabian in denumire, dar si cel cu popcorn.

Urmeaza cat de curand sa va povestesc despre Orange and Cardamom.

4 responses to “Sortimente de ceai: Old Love – CTS Corner

  1. Ce mult imi place articolul tau! De-abia astept si urmatorul articol despre ceai. 🙂
    Old Love pare interesant, poate il voi testa si eu. Ma bucur ca fetele de la CTS Corner nu par enervate cand cerem doar cate 10, 20 de grame dintr-un ceai. Sunt foarte dragute si chiar daca cumperi de 2, 3 lei, te trateaza cu tot respectul. Bravo lor!

    • Multumesc tare mult, Mihaela! Datorita prezentarilor tale am prins si eu curaj sa scriu despre ceaiuri. O sa incerc sa scriu cat de multe pot caci sortimente am o groaza. Acum sper doar sa am timpul necesar…
      Intr-adevar, fetele de la CTS sunt foarte dragute si te fac sa te mai intorci in magazin.

  2. Oh yum, trebuie neaparat sa ma duc si eu intr-o vizita pe acolo 🙂 Atat de fain le-ai descris, incat salivez. :))

Leave a Reply

