Bomboane Quality Stree Nestle

In urma cu cateva saptamani, Mihaela a scris despre bomboanele Quality Street de la Nestle pe care le-a primit din Anglia. Pentru ca am salivat rau vazand cat de multe tipuri de bomboane sunt intr-o cutie  si pentru ca imi place extrem de mult inghetata Nestle, am mers intr-o cautare nebuna prin hipermarketuri pana am dat de ea in Carrefour Felicia.

Initial am luat o singura cutie, cu gandul de a o face cadou soacra-mii (in ideea ca voi putea astepta pana va deschide ea cutia in ajun,sa ne serveasca). Dar pentru ca sunt o mare pofticioasa, nu am rezistat tentatiei de a nu deschide cutia si a ma infrupta macar cu o bombonica.  Bine, ca a doua zi a trebuit sa mai fac un drum pana la magazin sa mai iau inca o cutie pe care sper sa pot rezista sa nu o desfac. Desigur, a meritat tot efortul cautarii ei. Dupa ce am deschis cutia am ramas impresionata ca ea contine nici mai mult nici mai putin de 12 sortimente diferite de bomboane si anume: toffee deluxe, milk choc block, the purple one, orange creme, caramel swirl, toffee finger, the green triangle, fudge, coconut eclair, toffee penny, strawberry delight, orange chocolate crunch. Preferatele mele sunt orange creme, orange chocolate crunch si strawberry delight (da, fructele in amestec cu ciocolata sunt o slabiciune de a mea). Din pacate, pe cele toffee nu le pot incerca din cauza unor probleme medicale, dar prietenul meu mi-a spus ca sunt delicioase. Iar ciocolata din care sunt facute bomboanele este de foarte buna calitate si ti se topeste pe limba. Va puteti convinge din poza de mai sus cat de mult ne-au placut ca aproape am golit cutia.

Imi place foarte mult ideea de a include atat de multe tipuri de bomboane intr-o singura cutie pentru ca nu te mai plictisesti asa repede, iar bucuria degustarii unui nou tip de bomboana este si mai mare (stiu, sun ca un copil razgaiat de 5 ani). Nu veti da gres daruind de Craciun o astfel de cutie de bomboane, iar cei mici cu siguranta o vor aprecia.

Am uitat sa va spun pretul care este de 24 lei.

5 responses to “Bomboane Quality Stree Nestle

  1. Chiar eram curioasa cat costa o astfel de cutie.
    Preferatele mele sunt tocmai cele cu caramel. Sunt vreo 2 sau 3 tipuri, cele in forma de banut, plate (cu ambalaj galben), cele lungi (tot un ambalaj galben) si parca cele in ambalaj mov inchis.

  2. Ah, am uitat. 😛 Daca doresti, pune si un widget cu ultimele comentarii, ca sa putem tine pasul cu ele. In caz ca cineva a comentat undeva, sa pot vedea usor, si sa raspund la comentariu, s.a. Dar doar daca ti se pare utila chestia asta.

    • Eu am incercat cateva din cele care contin caramel, dar mi se lipesc prea rau de dinti:( Merci de sfat, Mihaela. Am si luat masuri in acest sens 🙂

  3. Vreau sa stiu te rog cate grame are cutia de Nestle Quality Street,pe care ai cumparat-o din Carrefour si pe care ai dat 24lei

Leave a Reply

