Sortimente de ceai: Fruit Harmony Celmar

Am primit de la Mihaela spre testare, cu ceva timp in urma, doua pliculete de ceai de la Celmar din gama Fruit Harmony cu visine si rom, respectiv grapefruit si mango. Ca o mare uituca ce sunt, le-am pus intr-o cutie si mi-am amintit de ele abia azi dimineata cand m-am decis ca este musai sa le incerc. Fiindca nu am foarte multe lucruri de spus despre ele, voi comprima cele doua sortimente intr-o singura prezentare.

Voi incepe cu sortimentul degustat de mine- grapefruit si mango. In primul rand trebuie sa stiti ce contine: mar, calicul de hibiscus sabdariffa, frunze de mur, macese, coaja de grapefruit, mango si arome. Atat de bizar mi-a sunat termenul “calicul” (ma gandeam la calculi biliari, silly me),  incat l-am googalit si am aflat ca este de fapt “caliciul suplimentar care inveleste anumite flori (la garoafe, fragi)”.

Peste pliculet am turnat 200ml apa fierbinte si l-am lasat intre 3-5 minute. L-am indulcit cu o lingurita de zahar, dar mi s-a parut prea dulce. Oricum  ideea  este ca este un ceai asa si asa, care nu se remarca prea mult. Acum imi permit sa fac comparatii de cand am descoperit ceaiuri mai de calitate :)Nu este foarte concentrat sau foarte aromat, dar are un parfum placut. Gustul care mi se pare ca se distinge mai mult este cel de mango, pentru ca nu are amaraciunea specifica grapefruit-ului. Mihaela spunea exact invers, dar cu siguranta papilele noastre gustative nu sunt pe aceeasi lungime de unda.  Oricum, daca doriti un ceai de mango mai bun, vi-l recomand pe cel de la Dilmah. Chiar daca este mai scump, este mult mai concentrat decat acesta.

Al doilea sortiment, cel cu visine si rom, i l-am cedat prietenului meu sa il incerce pentru ca eu nu sufar deloc gustul de rom. Am aflat de pe pliculet ca ar contine urmatoarele: calicul de hibiscus sabdariffa, mar, macese, frunze de mur, visine si arome. Pentru ca el mi-a garantat ca nu are gust mai deloc de rom, l-am degustat si eu. Intr-adevar, are o aroma pregnanta de visine, iar romul chiar nu se simte absolut deloc. Va spun sincer ca aroma este mult mai puternica la acest sortiment decat la cel de mai sus, iar gustul e mai acrisor.

Daca ar fi sa ma decid la unul care mi-a incantat mai tare papilele gustative, cred ca este mai bun cel cu grapefruit si mango. Prietenul meu mi-a transmis ca imi impartaseste parerea, oricum el nu este un etalon de incredere, pentru ca la el orice este dulce e mult mai bun 🙂

In cazul in care va plac ceaiurile fructate, dar nu prea concentrate atunci veti fi incantati de acestea.

2 responses to “Sortimente de ceai: Fruit Harmony Celmar

  1. La cel cu rom si visine chiar nu se simte romul…Oricum, cum ai spus si tu, dupa ce degusti sortimente mai de calitate, incepi sa fii mai “mofturos” si sa nu-ti mai placa chiar orice.

    • Chiar m-am bucurat ca nu se simte romul pentru ca altfel nici nu ma apropiam de el 🙂 Sa stii ca incep sa fiu din ce in ce mai mofturoasa cu ceaiurile si am asteptari mai mari 🙂

Leave a Reply

