Filme pentru Craciun

Saptamana aceasta m-am confruntat cu o mare dilema:  oare ce filme sa imi descarc pentru a le viziona in zilele viitoare cat voi fi plecata acasa la ai mei?  Oare ce ar fi mai potrivit de vizionat impreuna cu ai mei? Va trebui sa fac asta pentru ca nu imi place sa ma uit la TV pentru ca filmele care ruleaza sunt acelasi ca in fiecare an. In cazul in care si voi poate aveti aceeasi problema, voi incerca sa va recomand cateva filme care sunt in arhiva mea pe lista celor mai frumoase filme de vizionat in zilele magice de Craciun.

It’s a Wonderful Life – un film emotionant, de suflet si foarte complex. Te face sa te intrebi “cum ar fi fost lumea daca eu nu existam?”. Mi-a placut foarte mult ideea din film, conform careia, de fiecare data cand auzi un clinchet de clopotel, un inger isi primeste aripile.

The Nightmare Before Christmas – daca sunteti fani ai stilului gotic, creepy al lui Tim Burton, presarat din loc in loc de pasaje muzicale atunci va garantez ca va va placea acest film. Va avertizez de faptul ca este o comedie neagra, dar foarte bine realizata pentru anul 1993.

King Kong– va marturisesc faptul ca eu am o simpatie deosebita pentru acest film datorita faptului ca este primul pe care l-am vazut impreuna cu prietenul meu (acum 100 de ani 🙂 ), dar si pentru ca muzica este compusa de nimeni altul decat de James Newton Howard.

The Polar Express–  cum sa nu iti placa acest film de familie plin de fantezie si aventura ce scoate la iveala copilul din tine? Dupa ce am vizionat acest film m-am gandit ca poate totusi Mos Craciun exista! Iar coloana sonora e incantatoare, potrivindu-se de minune cu spiritul Craciunului.

Neverending Story – unul dintre filmele care mi-a incantat copilaria. Mi- a ramas intiparita in memorie imaginea lui Bastian zburand pe acel caine alb cu urechile pufoase, falfaind in vant.

Willy Wonka and the Chocolate Factory – desigur varianta mai veche, cea cu Gene Wilder. Un adevarat clasic, pentru ca niciodata nu este prea tarziu sa redevenim copii.

The Wizard of Oz– un film despre prietenie si speranta, despre ideea de a nu renunta si a duce la capat ceea ce ti-ai propus.  Iar Judy Garland este minunata in rolul lui Dorothy.

The Holiday – nu este chiar cea mai frumoasa comedie romantica, dar datorita jocului actorilor arhicunoscuti parca devine mai interesanta. Este povestea tipica a doua femei dezamagite in dragoste care se hotarasc sa faca schimb de case pe internet.

Happy Feet– o adevarata desfatare pentru auz si vaz! Foarte amuzant, dar in acelasi timp cu un mesaj important ecologic (pescuitul excesiv poate da peste cap intregul lant trofic).

La Marche de l’Empereur– de departe unul dintre cele mai frumoase documentare pe care le-am vazut pana acum. Va sugerez sa il vizionati pe acesta inainte de Happy Feet.

It’s Complicated– o comedie minunata si incredibil de amuzanta, cu Meryl Streep ( oare este cineva care sa nu o iubeasca?) . Chiar daca are un final previzibil, este cat de poate de savuros.

Julie and Julia cat de simpatica si nostima poate fi Meryl Streep in rolul Juliei Child! Este un adevarat festin sa o urmaresti cum taie gramezi de ceapa sau zdrobeste un homar. Te sfatuiesc sa il vizionezi pe stomacul plin, pentru ca in acest film se gateste si se mananca cu o pofta de-ti “lasa gura apa”.

Ulterior am descoperit si un articol asemanator la Bianca, poate va ajuta si alegerile ei. Pe mine una m-a inspirat sa imi fac timp pentru Babies si Cairo Time. Voi ce filme ati recomanda pentru acesta perioada a anului?

5 responses to “Filme pentru Craciun

  1. Datorita articolului tau mi-am dat si eu seama ca inca n-am vazut Happy Feet. 🙂 Trebuie neaparat. Si La Marche de l’Empereur – poti sa dai mai multe detalii despre documentar?
    In rest recomand si eu It’s Complicated, Julie & Julia si filmele mai vechi pe care le-ai enumerat.

    • Trebuie neaparat sa le vezi pe ambele! La marche de l’empereur este o poveste de viata despre pinguinii regali din Antarctica, despre felul in care supravietuiesc si reusesc sa isi perpetueze specia conform instinctelor dobandite de-a lungul sutelor de ani. Este un documentar ce te invata ce insemnatate are sacrificiul de sine pentru cei dragi. Check out the trailer http://www.youtube.com/watch?v=hcABAJIMonk

  2. Pingback: Linkuri…pentru Sarbatori | Mihaela Anghel

  3. Julie&Julia este un film superb! Iti ridica moralul automat. Foarte bune recomandarile:)

    • Adriana,multumesc de apreciere! Sunt de aceeasi parere cu tine in ceea ce priveste Julie&Julia. In plus, parca te determina sa treci mai des prin bucatarie si sa nu lasi aragazul sa fie doar piesa de mobilier 🙂

Leave a Reply

