Sortimente de ceai: Orange&Cardamom CTS Corner

Va povesteam intr-un articol trecut ca, in vizita mea la magazinul CTS Corner din Carrefour Felicia, mi-am achizionat 2 tipuri de ceai: Old Love si Orange/ Cardamom. Astazi va voi prezenta, pe scurt, cel de-al doilea tip – Orange si Cardamom, ales de al meu prieten.

Pe cat de inspirata am fost eu in alegerea primului ceai, pe atat de neinspirat a fost el. Sincera sa fiu, ceaiul asta nu a fost nici pe gustul meu, dar nici pe al lui.

In cazul in care sunteti curiosi de ingrediente cam astea sunt: zahar, morcov, migdale, tulsi, scortioara, ciocolata cu portocale, seminte de anason, cuisoare, ghimbir, coriandru, piper, cardamom, chimion, arome.Β  Mai scrie pe pliculet ca nu contine teina, deci il putem bea chiar si dupa ora 20 ca nu vom suferi de insomnii dupa. In cazul in care va intrebati ce ar fi aleaΒ  tulsi, wikipedia ne spune ca ar fi o planta asemanatoare cu busuiocul, foarte puternic mirositoare, folosita in scop medicinal, in ceaiuri de ierburi sau in bucataria tailandeza.

Tipul acestea de ceai este rosu, iar timpul de infuzare este de 5 minute. L-am indulcit, ca de obicei, cu o lingurita de zahar si a fost suficient.

Sincera sa fiu, prima data cand l-am mirosit am zis ca seamana foarte mult cu aroma brioselor de portocale (pe care eu le ador) sau cu turta dulce. Dupa cum scriam mai sus, nu am apreciat atat de mult acest ceai. De ce? Pai pentru ca este mult prea condimentat pentru gustul meu. O fi continand ciocolata cu portocale (care este alba si apare sub forma de niste floricele micute care se topesc la infuzat), dar are mult prea multe condimente. Eu as fi vrut sa beau un ceai, nu sa mananc friptura πŸ˜€ Ei bine, exagerez putin, dar ca sa va dati mai bine seama, miroase si are gust foarte asemanator cu vinul fiert, nu degeaba are o groaza de mirodenii. Ah, pe fundul ceainicului raman o groaza de ace ca de brad, de la chimen probabil.

Daca va plac ceaiurile condimentate, atunci il veti aprecia mult pe acesta. Probabil pe viitor il vom ocoli, dar imi pare bine ca am luat doar un gramaj micut, caci altfel as fi regretat alegerea facuta.

4 responses to “Sortimente de ceai: Orange&Cardamom CTS Corner

  1. De-abia asteptam aceasta prezentare! πŸ™‚
    Nici mie nu-mi plac ceaiurile condimentate, din fericire ceaiurile pentru Craciun (Christmas Tea de la TeaSpot sau Christmas Mystery de la Greenfield) au doar un pic de scortisoara sau de cuisoare si nu inteapa prea tare.
    N-am sa uit niciodata de Chocolate de la Casa de Ceai pe care de-abia l-am terminat. πŸ™‚ Ma ustura limba de la el. πŸ˜›

    • Initial am crezut ca o sa ne placa, dar este mult prea condimentat! Poate daca erau o idee mai putine condimente ar mai fi mers, dar asa… Ma gandesc ca ar merge baut impreuna cu niste turta dulce si i-ar mai taia din arome. De cand tot caut prin magazinele naturiste Christmas Mystery, dar nu am gasit pe nicaieri 😦

  2. Simona, am sa-ti iau eu de la magazinul naturist din Pacurari, cand mai trec pe acolo. Cel mai probabil dupa Craciun, dar macar sa vezi si tu cum este, daca iti place sau nu.

Leave a Reply

