Un Craciun linistit!

Pentru ca voi pleca timp de cateva zile la Botosani si nu am idee daca o sa am timp de blog, va doresc tuturor in avans, din toata inima, un Craciun de poveste, linistit si relaxant, alaturi de cei dragi, plin de cadouri si de bunatati (dar fara excese culinare).

In continuare va las sa ascultati unul din colindele mele preferate din timpului scolii generale si a liceului cand il cantam la serbarea pregatita de clasa noastra de Craciun.

2 responses to “Un Craciun linistit!

  1. Drum bun si Sarbatori foarte, foarte, fericite! Si vesele! 🙂
    Poate ne mai auzim la un telefon sau pe internet, daca vei intra de acolo.

    • Multumesc mult! Sarbatori fericite si tie! Eu sper sa prind o frantura de net pe la prietenul meu caci ai mei nu au net acasa 😦 Daca nu, poate la telefon 😀

Leave a Reply

