Sortimente de ceai: Lotus Breeze – Greenfield

Dupa atatea sarmale, fripturi si alte mancaruri grase si consistente care ne-au lezat bunatate de ficat, cu ce ne-am putea detoxifia putintel intre Craciun si Revelion decat cu cate un ceiut bun si aromat? Bine, va recomand in primul rand fructele, de preferat citrice, ca tot se gasesc din belsug in sezonul rece si ne pazesc si de gripa.

Dupa ce am mancat o clementina sau o portocala mare si zemoasa, va recomand un ceai suav si delicat, precum o adiere de primavara. In cazul in care va intrebati despre care ceai este vorba, ma refer la cel intitulat Lotus Breeze de la Greenfield. Eu l-am achizionat de la un magazin naturist din centru cu 50 bani pliculetul.

Nu stiu daca am mai scris sau nu, dar nu imi place deloc gustul ceaiului verde. Dar acest ceai (chiar daca este verde) se pare ca a fost apreciat cat se poate de bine de papilele mele gustative. Probabil un mare plus il are gustul delicat si floral al petalelor de lotus, care ii schimba total aroma gretoasa  a ceaiului verde(doar in opinia mea).

Pe pliculet ni se spune ca ar contine urmatoarele: ceai verde si menta naturala, alaturi de flori de lotus, care impreuna ofera un ceai inviorator ce te ajuta sa te relaxezi.

Ca de obicei, eu am pus 2 plicutele la 400ml de apa si am lasat la infuzat vreo 5 minute, dupa care l-am indulcit cu o lingurita de zahar.

Nu stiu despre cata relaxare este vorba aici, dar mirosul si gustul fac toti banii. La inceput te intampina un parfum mentolat, care poate parea putin medicinal, iar dupa ce il torni in cana incepi sa simti si niste note vagi florale.  Desi nu sunt nici o mare amatoare de ceai de menta, ceaiul asta mi-a placut destul de mult datorita lotusului care ii da o aroma aparte. Nu stiu prea bine cum sa o descriu, dar pe mine ma duce cu gandul la primavara sau la un buchet de flori proaspat culese. Gustul, dupa cum scriam si mai sus este mentolat, dar deosebit si putin inedit datorita florilor de lotus.

Probabil daca as gasi in magazine un ceai de lotus vietnamez, cu siguranta l-as cumpara caci mi-a placut tare mult aroma lui deosebita.

4 responses to “Sortimente de ceai: Lotus Breeze – Greenfield

  1. Si mie mi-a placut mult acest sortiment de ceai. Si Rich Camomile e foarte bun, de asemenea si Ginger Red. Mai am cateva ceaiuri negre de la Greenfield de incercat, dar per total, sunt multumita de ceaiurile lor.

    • Mihaela, m-am gandit sa imi iau si Rich Camomille dar am zis ca este un ceai ca oricare altul de musetel. Poate data viitoare o sa il incerc si pe acela. Urmeaza acum sa mai testez Mango delight si cel cu ananas ( nu mai retin numele).

  2. Tropical Marvel. Poate scrii si despre ele, sunt curioasa sa aflu parerea ta. Eu le-am incercat pe ambele.

Leave a Reply

