Semne de carte handmade

De foarte mult timp imi caut un semn de carte pentru a avea un inlocuitor pentru cel pe care il folosesc in acest moment.  Actualul arata ciudat, dar tin tare mult la el. Asta pentru ca este realizat de mine (prin clasa a treia cred)  si a fost cadou pentru a mea mama de 8 martie. Dupa ce am vazut postarea Mihaelei in care lauda foarte mult cercelusii achizitionati de la Anca, am rasfoit putin siteul si ochii mi-au cazut pe semnele de carte.

Astazi am primit si coletul de la ea (comanda fiind data pe 23), prin intermediul amicului ei Victor, caruia ii multumesc inca o data ca a fost dragut si mi-a suportat mailurile. M-a bucurat tare mult ca nu am mai platit taxa de expediere foarte enervanta de 8 lei si ca Victor sta si in cartier cu mine. Asadar, daca sunteti din Iasi, Suceava si Bucuresti economisiti 8 lei.

Dar sa trecem la lucruri mai interesante. Mi-a fost destul de greu sa ma limitez la doua modele, toate fiind atat de simpatice. Pana la urma am ales unul cu trandafirasi ( imi cazuse cu tronc din prima) si unul cu un ursulet tare dragalas. Am vrut ca ambele sa aiba 20cm pentru ca e mai practic sa fie mai lungute (cine stie ce carti as mai putea citi).  Alta lungime care s-ar mai putea alege ar fi de 16cm.

Cand am desfacut coletul am ramas impresionata cat de frumoase si cat de bine lucrate sunt.  Se vede cat de atenta la detalii si meticuloasa este Anca. Recunosc, a fost o mica problema cu ursuletul care a fost decapitat de posta romana. Din fericire prietenul meu l-a reparat cu putin loctite si este ca nou.  Deci, nu este nevoie sa imi trimiti altul nou, draga Anca!

Nu stiu de ce aveam eu impresia ca vor fi mai fragile, precum cele din hartie. De fapt ele sunt din lemn, foarte frumos pictate de Anca, iar in varf au aplicate figurinele dragalase din argila polimerica ( floricele, animalute, fundite). Pe spate, in dreptul figurinii, au o agrafa pentru a prinde foaia.

Probabil va trebui sa fiu mai atenta de acum cu cartile pentru ca am prostul obicei de a arunca ceea ce citesc pe pat sau, mai rau, in toata harmalaia din geanta. Sigur nu as vrea sa imi stric semnul de carte caci este prea frumos!

Cred ca aceste semne de carte pot reprezenta un cadou perfect pentru cei dragi , alaturi de cartea preferata.  Am uitat sa precizez pretul care este de 13 lei bucata. Multumesc Anca si sa stii ca ma poti numara si pe mine intre clientii satisfacuti!

7 responses to “Semne de carte handmade

  1. Wow, ce frumoase sunt. Imi place si mie cel cu trandafirasi…trebuie sa ma hotarasc ce model vreau.
    M-ai distrat cu posta romana care a decapitat ursuletul. :))
    Eu de obicei tin cartile pe noptiera, insa uneori le mai iau in geanta cu mine, sa mai citesc cand astept sa intru la vreo intalnire. E clar ca nu o sa le pot tine in geanta, n-as vrea sa le stric. Eventual cred ca as putea vorbi cu Anca sa-mi faca si un semn dintr-o paleta de lemn pictata, dar fara figurina din Fimo, pentru a o tine in geanta. Hmmm….am sa-i trimit un mail. 🙂

    • Sa stii ca sunt foarte frumoase, mult mai frumoase decat in poze. Eu am tinut o sedinta foto cu ele pana sa ma decid la cateva poze care arata bine. Te cred, oricum eu la amiaza eram tare suparata ca ursuletul este decapitat. Dar bine ca am gasit o solutie intre timp…
      Sa stii ca prin geanta sigur se va turti acea figurina si e mare pacat de ea. Ma gandeam si eu (cand voi mai da comanda) sa ii cer acelasi lucru.

  2. Hey, acum ti-am descoperit blogul…prin intermediul twitter:D Il adaug la blogroll pt ca imi place tare mult:)

    • Multumesc mult Ioana de vizita si de includerea in blogroll! I will do the same. Te mai astept pe la mine;) Sa stii ca m-am indragostit de sapunelul tau cu portocale si scortisoara 😛

  3. Vai, ce frumoase sunt! Cred ca o sa-mi iau si eu unul. Sau doua!

    • MD, mie mi-au picat cu tronc din prima clipa cand le-am vazut pe site! Sa stii ca arata si mai bine live, not on camera 🙂

  4. Pingback: Cercei si semne de carte de la Cercelusi.com | Mihaela Anghel

Leave a Reply

