Do you love Garfield?

12 responses to “Do you love Garfield?

  1. Yes, I love Garfield! 🙂 Tare simpatice desenele. 🙂

    • Mi-am amintit zilele astea de el si radeam de una singura gandindu-ma cat de ironic este. Imi place mult cum este desenat Garfield, dar in realitate urasc ochii aia ai lor bulbucati (cred ca m-as speria de el noaptea). Am impresia ca rasa se numeste exotic shorthair. Sper sa nu gresesc

  2. Eu credeam ca e de rasa europeana. 🙂 Nu stiam ca e de rasa. Dar da, este Exotic Shorthair (am cautat pe net 😛 ).

    • Cred ca mai precis Garfield este Red silver tabby Exotic Shorthair cat. Dar ce privire are, parca ar fi morocanos tot timpul 🙂

  3. Este doar lenes si cam increzut. 🙂

  4. Imi plac toate pisicile portocalii indiferent de rasa 🙂

    • Roxana, sunt foarte dragute pisicile viu colorate! Mie personal imi plac norvegiana de padure sau cea persana cu o claie de par pe ele.

  5. Daa…si mie imi place cea norvegiana de padure. Vorbeam acum cativa ani cu prietenul meu sa ne luam o pisica de rasa si eu din asta voiam, da pana la urma am luat rasa europeana. 🙂

  6. Mie-mi plac pisicile de orice fel!

  7. ha ha ha!

    “Some pets are actually entertaining”
    “Hey! where can we get some of those?!”

    Genial! Era sa cad de pe scaun de la ras :))

    eu mai citesc si fredo and pid’jin – this is my favorite http://www.pidjin.net/2009/11/02/sin-field/

    • Da, este nostim tare si sadic in unele cazuri dragul de Garfield! 🙂 E un fel de Simon’s cat (varianta obeza) :))
      Multumesc de link (stiu personajele de undeva, dar nu imi amintesc bine de unde) si de vizita, Alex!

  8. Cum spunea si Roxana: Imi plac toate pisicile portocalii indiferent de rasa mamii lor 😉

Leave a Reply

