5 lucruri importante in 2010

Chiar daca imi vine destul de greu sa numesc 5 lucruri care s-au dovedit a fi destul de importante pentru viata mea in 2010 (desi clar nu a fost anul meu), nu puteam sa nu preiau leapsa lansata de draga de Mihaela. Sincera sa fiu anul care a trecut nu a fost unul care sa ma bucure foarte mult din cauza unor decizii pe care nu le-am luat la timp de lasa ce sunt, apoi a unor probleme de sanatate. Pana la urma au fost si cateva momente mai reusite care m-au ajutat sa trec peste greutati si sa am vaga impresie ca viata poate fi si roz daca gandesti pozitiv.

1. Dupa probleme serioase cu o masea de minte (care nu m-a lasat sa fiu eu insami o luna intreaga), mai apoi descoperirea unei infectii destul de extinsa la alte masele si o probabilitate foarte mare de operatie, am decis sa imi pun aparat dentar. Da, stiu la 27 de ani e aiurea, dar mai bine mai tarziu decat niciodata.  E dragut cum am decis sa imi pun aparatul (e o idee pentru multi medici ortodonti de a-si convinge pacientii): am avut de ales intre a face o operatie la o masea sau a-mi fi scoasa in scop ortodontic pentru a mi se pune aparatul. Cum, la acel timp, imi era frica de anestezie  (acum sunt imuna la cate ace am simtit in cerul gurii) am optat pentru aparat si acum cred ca este cea mai buna decizie pe care am putut-o lua vreodata.

2. Am avut ocazia de a lua parte la Clubul de Carte si de a cunoaste niste fiinte minunate si deosebit de interesante: Mihaela, Cristina, Roxana, Anca , Raluca, Adrian. Ma bucura tare mult ca aceste intalniri mi-au deschis apetitul mai tare pentru citit si m-au motivat sa imi largesc plaja de lecturi, datorita lor descoperind autori noi pe care poate nu ii aflam de una singura. Nu sunt deloc mandra de numarul de lecturi de anul trecut, sper ca anul asta sa ma autodepasesc.

3. Am intrat in on-line, facandu-mi treptat conturi pe twitter si facebook. Eu, care eram complet impotriva acestui tip de socializare, m-am lasat corupta sa ma integrez in acest mediu.

4. Am inceput sa experimentez mai multe retete in bucatarie, eu, traditionalista lui peste. M-am incumetat chiar sa pregatesc sarmalute (ceea ce pentru mine este corvoada suprema).

5. Cu ajutorul Mihaelei, am inceput blogul asta care ma ajuta sa spun mai multe despre mine, despre ce imi place sau nu imi place si despre ceea ce ma inconjoara. Stiu ca imi pot numara (momentan) cititorii pe degetele de la o mana, dar am aspiratii marete cu el pe viitor.

Ofer leapsa oricui doreste.

8 responses to “5 lucruri importante in 2010

  1. Tare ma bucur ca ti-ai facut blog, asa am si eu pe cine citi. 🙂 Nu sunt multe bloguri pe care le citesc cu atat de mult drag…doar tu, Cristina, Anca si alte cateva bloggerite dragi. Inainte ii citeam si pe blogerii mari dar in ultimul timp m-am cam saturat, le intru pe blog foarte rar. Prefer sa citesc blogurile persoanelor de care imi pasa si care au multe in comun cu mine.

    • Multumesc ca m-ai convins si m-ai ajutat sa mi-l fac. Oricum de mult timp ma gandeam sa imi fac asa ceva, doar ca nu stiam de unde sa incep 🙂

  2. Problemele cu dintii sunt dintre cele mai nasoale. Si eu sunt in curs de am rezolva anumite chestii, si de abia astept sa scap de dentist.

    Succes cu blogul in continuare ! Macar asa, sa ai de 2 maini plus un picior cititori 🙂

    • Andrei, initial imi era frica de dentist de imi venea rau! Cred ca am ramas cu sechele din copilarie de cand iti reparau dintii fara a folosi anestezie, iar doctoritele erau niste acrituri (ca de, era la stat si nu plateai decat o ciucalata). Acum imi face placere sa fac vizitele periodice, bine minus jena de dupa activarile la aparat. Tin pumnii sa ti se rezolve toate problemele si sa scapi cat mai repede de ele!
      Multumesc de vizita si te mai astept:)

  3. Da, si eu am ramas traumatizat tot din copilarie. Din pacate insa si acum inca imi e frica. Cu toata anestezia si bunavointa dentistei mele.

    • Andrei, macar eu mi-am invins frica treptat. Asta poate si pentru ca doctorita m-a tratat la inceput ca pe un copil: o sa simiti o piscatura ca de tantar, o sa va dam cu capsunica la gingie (suna stupid dar la mine a mers sa ma alinte asa). Desigur, am avertizat-o la inceput ca trebuie sa ma tina mult de vorba si nu mai sunt atenta la ce face ea 🙂

  4. Te îmbrăţişez Simona!
    Cât despre dentişti, eu numai cât simt mirosul îmi vine să leşin, deci eşti o eroină!
    Despre gătit, orice în afară de împăturit sarmale. Cu greu rezist la tăiat tăieţei de casă, sunt lucruri mult prea plictisitoare pentru mine. Am făcut ieri o supă cu tăieţei de casă şi 10 minute cât am tăiat tăieţeii am crezut c-o iau razna, c-au trecut 10 ani.
    Cât despre Clubul de carte, tare mult mă bucur că v-am cunoscut, nu prea mai speram în astfel de grupuri.
    Te pup şi succes cu blogul! Mai trage-mă de urechi atunci când uit să te citesc, adică mai pune şi tu linkuri când publici pe facebook, dacă tot văd că blogger-ul nu-mi acceptă linkuri de pe mug.ro. Dacă vrei, desigur. Te imbratisez!

    • Si eu te imbratisez cu drag, Anca!
      Sunt o eroina de nevoie, mai mult decat de voie. Aceeasi parere aveam si eu despre dentisti si la prima vizita (cand aveam programata o extractie) a tb sa iau o fiola de calciu, doar ca sa nu lesin de frica. Dar dentista la care merg eu este cea mai cea doctorita din cate am intalnit. Te face sa uiti ca esti la stomatolog. Daca ai pb vreodata (doamne fereste) iti pot da nr ei.
      Taietei de casa nu cred ca as avea curajul nici intr-o suta de ani sa fac. Mi se pare un calvar. La sarmalute, mi se pare ca se invelesc mai usor cele de vita decat alea cu varza 🙂
      Si mie imi pare bine ca ne-am cunoscut!

Leave a Reply

