Sortimente de ceai Three Mint – Pukka

In scurtul concediul de iarna petrecut la parintii mei, prietenul meu a primit de la un amic cateva pliculete de ceai din Anglia, printre acestea numarandu-se si unul de la marca Pukka. Mai auzisem mai demult de aceasta marca, dar nu am avut oportunitatea pana acum si sa incerc un sortiment.

Pukka provine din limba hindusa si inseamna  “autentic”, “adevarat” sau, in vorbirea familiara “calitatea intai”. Chiar daca a fost fondata in 2001, Pukka are nu doar numeroase ceaiuri (ale caror nume ma incanta), ci si suplimente alimentare, cosmetice, plante medicinale vrac  etc. Bineinteles ca in Romania nu este niciun distribuitor…

Nu o sa va pot oferi foarte multe informatii legate de pret/ distributie pentru ca al meu prieten nu a binevoit sa se intereseze. In sfarsit, sortimentul pe care l-am incercat se numeste Three Mint si este 100% organic.

Pe pliculet scrie ca ar contine ingrediente 100% naturale, crescute in mod organic, fara adaos de cafeina. Ingredintele sunt 3 mari si late: frunze de menta (Mentha piperita), frunze de iarba creata ( Mentha spicata) si frunze de Mentha arvenis villosa (diferita de celelalte prin forma spiralata a florilor). Ceaiul are certificare de produs organic UK5. Se infuzeaza timp de cel putin 5 minute. Stiu ca nu suntem aici sa tinem lectii de botanica, dar nu ma gandeam ca exista asa multe specii diferite de menta.

Trecand mai departe la ceai, se pare ca acest ceai are si beneficii, avand efect tonic si revigorant si este recomandat in caz de indigestii.

Cu siguranta este unul dintre cele mai concentrate si mai delicioase ceaiuri de menta pe care le-am baut vreodata. Este chiar mai concentrat decat ceaiul facut din menta uscata. Dupa ce l-am baut am avut exact aceeasi senzatie ca si dupa ce mananci o bomboana sau dupa ce folosesti apa de gura. Iar efectul este acelasi ca si dupa o guma, reimprospatandu-mi respiratia. Un ceai minunat!

Daca aveti rude in Anglia si va place menta (si nu numai) e o idee buna sa ii rugati sa va caute aceste tipuri de ceai.

Un ceai de 5 stele!

5 responses to “Sortimente de ceai Three Mint – Pukka

  1. Wow, suna foarte bine. Si mie imi place mult ceaiul de menta.
    Am vazut acea cutie de la Sonnentor cu mai multe sortimente de ceai la Plafar-ul din Iulius mall. Costa vreo 19 lei si contine 20 sortimente de ceai diferite.
    De asemenea am vazut alta cutie tot de la Sonnentor, ceva cu Postul Craciunului, care contine 24 sortimente diferite de ceai si costa vreo 23 lei. Ma gandesc sa-mi iau o astfel de cutie.

    • Suna bine si e si asa bun! Yummm, dar bine ca nu mai am niciun plic 😦
      Sa stii ca majoritatea Sonnentor au aroma pronuntata de menta, cel putin cele herbal. Ar fi interesant daca si ei ar vinde la plic ceaiurile macar sa incerci inainte sa vezi daca iti plac. Eu tot la ala cu boboci de trandafiri suspin. Poate imi fac curajul sa mi-l iau sau il cer cadou in martie :))
      Tantea aia cu magazinul nu ti-a mai raspuns, asa e? 😦

  2. Nu…nu a mai raspuns. Am vazut ceaiul cu boboci de trandafir, dar costa cam 15-20 lei…
    Iar cele doua cutii cu mai multe sortimente aveau si ceaiuri verzi si albe si ceaiuri medicinale (printre altele). Adica pentru dureri in gat, dureri de stomac, etc. Dar suna chiar foarte bine.
    Oricum…trb sa vorbim pe messenger putin cand intri ca vreau sa te intreb ceva si poate saptamana viitoare am ocazia sa va arat niste chestii, daca raspunsul tau e afirmativ. 🙂
    Acum imi dau seama ce misterios pare ceea ce am scris. :))

  3. Pingback: Tari pe care as vrea sa le vizitez | Mihaela Anghel

  4. Pingback: Menta reduce fluxul menstrual

Leave a Reply

