Ce mai descopar de ascultat

Cred ca “Grey’s Anatomy” este serialul cu cea mai mare influenta asupra descoperirilor mele muzicale. Datorita lui am aflat de formatii/ melodii la care cu gandul nu gandeam… Datorita lui am descoperit ca imi place tare mult stilul indie rock…

Aseara in timpul celui mai recent episod aparut am dat peste o melodie minunata care astazi (dupa cautari indelungate) mi-a incantat auzul.

7 responses to “Ce mai descopar de ascultat

  1. Serialele care m-au ajutat sa descopar cateva melodii dragute sunt Nip/Tuck si Lost. 🙂

    Frumoasa si melodia de mai sus.

    • Din Nip/ Tuck cred ca am vazut vreo 2 episoade maxim, iar cand ma uitam la Lost eram atenta la orice, numai nu la melodii 😀

  2. Uite o mica lista cu ce melodii mi-au placut mie mult (unele inca-mi plac). Cand ai timp, poate asculti vreo doua. Cele din Lost sigur le vei recunoaste.

    1. Flashing Lights – Kanye West ( Nip/Tuck)
    2. Downtown – Emma Bunton (Lost)
    3. Dust In The Wind – Kansas (Desperate Housewives)
    4. Who Are You – The Who (CSI)
    5. Baba O’Riley – The Who (CSI: New York)
    6. Won’t Get Fooled Again – The Who (CSI: Miami)
    7. A Perfect Lie – The Engine Room (Nip/Tuck)
    8. So Damn Beautiful – Polaroid (Nip/Tuck)
    9. Teardrop – Massive Attack (House M.D.)
    10. Cosy In The Rocket – Psapp (Grey’s Anatomy)
    11. I’ll Be There For You – The Rembrandts (Friends)
    12. Life And Death – Michael Giacchino (Lost)

    • Mersi de recomandare! Cateva dintre ele deja le stiu (da, da alea din Lost le recunosc). Imi place mult tema din Nip Tuck:D

  3. Pfff ce mă enervează că nu te pot adăuga la liste de urmăriri din blogger, eu citesc cam 100 de bloguri (bine că nu scriu toţi zilnic) şi uit mereu să mă uit şi-n lista de blogroll de pe wordpress. Curios e că acelaşi lucru mi se întâmplă şi cu tea.mug.ro. De asta te citesc mai greu, te rog să mă ierţi.
    Fain Grey’s Anatomy, mă voi uita şi eu la ultimul episod.

    • Nu stiu, poate ar tb sa pun si eu o chestie de aia cu abonare la postari. Oricum nu stiu exact cum (va tb sa vb cu Mihaela)…
      Nu e problema cu cititul, mai bine mai tarziu decat niciodata! Mi se pare unul dintre cele mai reusite seriale (desi acum parca incep sa o lalaiasca)…E foarte tare ultimul episod, te tine in tensiune continua!

  4. Simona, intra pe http://feedburner.google.com si vezi daca te descurci pe acolo. Trb sa ai cont de gmail si iti dau ei un cod pe care il bagi pe blog si apoi se poate abona lumea.
    Daca nu, vedem sambata. 🙂

Leave a Reply

