Gauffre cu portocale

Uneori sunt exact ca si un copil mic: foarte alintata si foarte pofticioasa. Pentru ca prietenul meu nu imi poate rezista cand falfai cu subinteles din gene, astazi mi-am satisfacut pofta de gauffre cu portocale.

Pentru 9-10 bucati avem nevoie de urmatoarele:

  • 125g unt topit si racit
  • 250ml lapte
  • 150g zahar
  • 3 oua
  • 1 lingurita coaja de portocala
  • 2 linguri suc de portocale
  • 250 – 300g faina (noi am folosit faina integrala de asta arata putin ciudat)
  • 1 lingurita praf de copt
  • un praf de sare

Punem intr-un castron toate ingredientele umede si le amestecam bine cu mixerul.

Separat amestecam ingredientele uscate. Combinam treptat faina cu praful de copt si sarea in primul amestec.

Punem aparatul in priza. Il ungem cu pensula cu ulei. Turnam cam 2 polonice mici din aluat in aparat. Modelam cu polonicul aluatul in aparat cat sa se imprime frumos forma. Le lasam in aparat cam 5-8 minute, in functie de cat de colorate vrem sa fie.

Costul retetei este de 10-12 lei (in functie de magazin si marca produsului folosit).

Pentru ca nu aveam frisca si eu nu prea le agreez cu dulceata, le-am decorat cu ciocolata cu menta pe care am tocat-o grosier cu cutitul. Gauffrele care ies sunt minunat de aromate si sunt o cina ideala, alaturi de o cana cu ceai. In cazul nostru a fost ceai Matte- Maracuja (delicios!)

Ma gandesc ca, daca nu aveti aparat de gauffre, aceasta compozitie merge folosita drept aluat de clatite.

Pofta buna!

3 responses to “Gauffre cu portocale

  1. Ce bine arata! Chiar sa mai revii cu retete. 🙂

    • Multumesc, Mihaela! O sa revin cand gatesc ceva mai interesant. Imi e ciuda ca pozele imi ies aiurea din cauza aparatului asta de cacaco 😦

  2. Nu conteaza, fa oricum poze asa cum ies, ca intelegem noi din ele.:)

Leave a Reply

