Sortimente de ceai: Relax tea Celmar

In ultimul timp nu prea mai am probleme cu adormitul, dar in schimb ma trezesc foarte greu de parca as fi lovita de un tren in timpul somnului. Ma gandesc ca una din aceste cauze este si stresul care, din nefericire, nu m-a ocolit deloc anul asta.

Pentru a-mi mai linisti putin organismul am mers la farmacie (demisia inca nu este o solutie pentru mine) si mi-a fost recomandat ceaiul Relax de la Celmar. Asta pentru ca farmacista mereu imi recomanda solutii naturiste pentru problemele usoare, in loc de vitamine si tot felul de chimicale. Cred ca este una dintre putinele farmaciste care fac asta, in loc sa ne bage pe gat tot felul de medicamente.

Ca de obicei, ma indepartez mult de langa subiect. Revenind la acest ceai, este si un aliat nu doar impotriva stresului, ci si a insomniilor.

Ceaiul Relax este un ceai pe baza de plante uscate natural, cu actiune calmanta si relaxanta. Plantele ar fi urmatoarele: flori de musetel, roinita, talpa gastii, flori de tei, flori de soc, flori de paducel. O cutie contine 20 de pliculete.

Peste un pliculet se toarna o cana de apa in clocot si se lasa la infuzat 3-5 minute. Se scoate pliculetul de ceai (cu lingurita ca, din pacate nu avem snur la ele). Se bea indulcit dupa gust, de 2-3 ori pe zi.

Eu il indulcesc cu o lingurita de miere si este mai mult decat suficient.  Singurele tipuri de ceai in care imi pun miere sunt cele medicinale. Am eu niste pitici pe creier care nu ma lasa in pace cu zaharul. Din pacate eu nu reusesc sa beau decat o cana pe zi (de regula seara), caci daca as bea 3 nu cred ca as mai avea timp sa stau la birou si as fi nevoita sa fac frecvent traseul baie-birou si retur.

Ceaiul are un gust foarte puternic medicinal, se simte foarte tare gustul de musetel  si de menta. Mirosul este exact acela pe care il simteam atunci cand intram intr-un Plafar (cand eram mai mica).

Se gaseste in farmacii, probabil si in magazinele naturiste la pretul de aproximativ 2,5 – 3 lei.

3 responses to “Sortimente de ceai: Relax tea Celmar

  1. Nu am incercat pana acum acest sortiment, poate poti sa imi aduci sambata un pliculet sa vad cum e. 🙂
    Are efect?Te-ai mai relaxat?
    Ceaiul Almond Marzipan este si el ceai calmant si din cate mi s-a parut, are efect. Am sa-ti dau sa incerci si tu. Oricum, acesta de la Celmar e mai natural si mai ieftin.

    • O sa fac un pachetel cu amestecuri de ceaiuri pentru voi toate si va voi aduce sambata. Il voi include si pe asta, dar e aiurea ca nu are pliculet separat si e ca alea Fares :(. Sper sa nu uit sa vi le dau ca data trecuta 🙂
      Te relaxeaza, dar pe moment. Probabil ca sa isi faca efectul pana la capat ar tb sa consum 3 cani pe zi.

  2. Si eu m-am gandit sa pregatesc din nou pungute de ceai, ca mi-am mai marit colectia. 🙂 Vreau sa le asez frumos, in pungute; mi-a dat felix si niste etichete mici, pe care le pot lipi ca sa stiti ce ceaiuri sunt. Timp sa am, ca idei…:)

Leave a Reply

