Kitchen Confidential

V-am vorbit pana acum despre filme, dar iata-ma ajunsa si la serialele care imi plac. De aceasta data imi voi permite sa va recomand Kitchen Confidential, un serial cu si despre bucatari, dar presarat si cu unele scene de amor.

Serialul este bazat pe cartea de succes a faimosului de acum Anthony Bourdain, intitulata Kitchen Confidential (mi-o doresc atat de mult). Cartea, lansata in 2002, este biografia si povestea din spatele scenei unui restaurant de succes.

Practic povestea este urmatoarea: Jack Bourdain (Bradley Cooper) a fost o data un bucatar celebru. Din cauza problemelor sale cu alcoolul, drogurile si femeile a ajuns la munca de jos intr-un fast-food/restaurant de familie. Din senin (practic datorita prietenei lui), primeste o oferta spectaculoasa de a reintra in joc devenind bucatar sef al unui restaurant de top din New York- Nolita. Treptat isi va construi faima de chef.

Ii veti mai recunoaste  in roluri secundare pe Frank Langella, Bonnie Summerville (Cashmere Mafia sau Mona din Friends), John Francis Daley ( Sam din Freaks and Geeks) sau Nicholas Brendon (Xander din Buffy).

Poate Bradley Cooper nu este la fel de spumos si spectaculos precum adevaratul Anthony, dar totusi face o treaba buna in acest rol. Pana acum nu am vazut decat primele 3 episoade, dar deja am ras in hohote in repetate randuri, asta fiind un semn bun ,cred eu.

O comedie spumoasa, condimentata si putin picanta pentru pasionatii de gatit si de mancat si nu numai! Partea proasta este ca nu are decat 13 episoade.

Enjoy and Bon apetit!

2 responses to “Kitchen Confidential

  1. Mersi pentru recomandare! Nu stiam de acest serial si chiar imi doream sa gasesc ceva nou la care sa ma uit.

    • Sper sa iti placa! Eu l-am descoperit recent, dupa ce am cautat sa vad in ce a mai jucat John Francis Daley ( Sam din Freaks and Geeks). Mi-a placut tipul acolo (desi era copilas atunci) si cand am vazut ca joaca si Bradley Cooper (yum!) am zis ca tb sa fie bun.

Leave a Reply

