Poseta carte

In cazul in care nu ati auzit pana acum, se pare ca exista poseta in forma de carte sau book clutch cum ii spun americanii. Cea din poza de mai sus, purtata cu gratie de Natalie Portman la premiera fimului The Black Swan ,este creata de designerul francez Olympia Le-Tan. Face parte din colectia You can’t judge a book by its cover.

In aceasta colectie sunt incluse 21 de tilturi din literatura clasica, dintre care voi mentiona: Moby Dick, Catcher in the Rye, Lolita, Lord Jim, Winner Take Nothing sau L’arrache Coeur. Au forma patrata, dupa cum se poate vedea, iar exteriorul este crosetat manual. Toate sunt in editie limitata, Olympia Le-Tan facand doar 16 exemplare dupa aceeasi carte.

Mi se pare o idee geniala! O imbinare cat se poate de fericita si inspirata intre arta, moda si literatura! Daca pana acum ati avut geanta plina de carti, de data asta se inverseaza rolurile carticica aceasta fiind chiar o geanta. Nu stiu cat de mare este interiorul, probabil in ea incape un ruj, un pachet de servetele, telefonul si cam atat.

Daca sunteti pasionati de crafting, am gasit un tutorial interesant aici si aici cum sa ne facem singure asa ceva. Asta pentru ca pretul unei genti creata de Olympia Le-Tan ajunge pe la 1000 euro. Am vazut si reduceri undeva pe la 50%, si totusi mi se pare o suma astronomica pentru buzunarul meu.

Mai multe poze puteti vedea aici.

Ce parere aveti despre ele? Ati purta asa ceva?

Sursa poze

4 responses to “Poseta carte

  1. Si inspiratia pentru Lolita a lui Nathalie Portman mi se pare de remarcat asa, cu inteles, dupa rolul in film. 🙂

    • Oana, inca nu am vazut filmul, asa ca nu ma pot pronunta din punctul asta de vedere 🙂
      Multumesc de vizita si iti urmaresc de ceva timp blogul (dar din umbra). si imi place tare mult!

  2. Foarte interesant ideea cu aceasta poseta! Raspunsul meu este simplu: DA, pentru ca e altfel!

Leave a Reply

