Voyage a Capri

Una dintre obsesiile mele eterne sunt parfumurile. Desi am destule cat sa imi ajunga pentru 10 ani, tot mi-as dori mai multe. In ultimul timp incerc sa ma stapanesc, cu greu insa, sa imi mai achizitionez si altele (altfel ma tem ca prietenul meu ma va pune sa aleg intre el si parfumuri si va fi grea decizia). Astfel ca pandesc tot felul de oferte sau concursuri unde se ofera ca premii un parfum.

Parfumul (de fapt EDT- apa de toaleta) din poza de mai sus (castigat la un concurs de pe tocuri) este intitulat Voyage a Capri si este primul parfum bio pe care l-am incercat pana acum. Producatorul este Florascent Parfumeurs din Germania. Titulatura de bio si-a luat-o probabil de la faptul ca in compozitia lui sunt folosite doar uleiuri esentiale naturale.

Ingredientele inscrise pe sticluta sunt urmatoarele: Alcohol, water, Parfum, Benzyl Alcohol, Cinnamyl Alcohol, Citral, Eugenol, Isoeugenol, Cinnamal, Coumarin, Geraniol, Anise Alcohol, Benzyl Cinnamate, Citronellol, Limonene, Farnesol, Linalool, Benzyl Benzoate, Evernia Prunastri Extract.

Nu stiu cat de bio o fi sau nu acest parfum, dar mirosul ma da gata!  Asocierea cu Insula Capri (un alt loc pe care as dori sa il vizitez) este deosebit de bine aleasa. Este foarte fresh datorita notelor de portocale, mandarine, busuioc, iasomie si trandafir. Cand ma parfumez cu el ma duce cu gandul la vacante, la raze de soare, la plaja pe malul marii. Cred ca este un parfum optimist, care iti confera o stare de bine absoluta.

Ma las purtata de ganduri si imi inchipui o domnita imbracata cu o rochie vaporoasa de vara, cu sandale cu platforma, cu o geanta de rafie pe umar si o palarie de paie cu borurile mari pe cap si parfumata cu aceasta esenta. Imaginea si parfumul perfect al vacantei de vara pe malul marii.

Din pacate nu persista chiar atat de mult pe pielea mea. Dupa 2 ore incepe sa se estompeze, dar seara cand ajung acasa inca mai simt (foarte vag insa) putin din aroma de busuioc. Inca nu am incercat sa il aplic dupa ce m-am dat cu putina crema (vaselina sau ulei de masline) pe zonele unde urmeaza sa ma parfumez. Se spune ca asa parfumul ar dura mai mult.

Insula Capri este considerata cea mai frumoasa insula din Europa si se doreste a fi “insula milionarilor si a vedetelor”. Multi spun ca este locul ideal de petrecere a lunii de miere (deja cochetez cu ideea asta), fiind un melanj foarte reusit intre Venetia si Paris.

Acest parfum contine 15ml (varianta de poche) si se poate achizitiona la pretul de 85lei de aici. Daca nu ar fi atat de scump pentru o cantitate atat de mica probabil l-as cumpara. Imi fac in schimb cu ochiul alte 2 pafumuri Pivoine sau 1er Mai! Prea multe tentatii!

6 responses to “Voyage a Capri

  1. Stii ca parfumul trebuie sa te reprezinte…. nu? Tocmai am facut si eu o doza din parfumul tau 😉 Imi vei spune ca sunt nebun dar… am pus intr-o punga o portocala o mandarina un trandafir de casa si putin busuioc verde si iasomie. Cred eu ca este cel mai interesant mod de a testa un parfum… sa mirosi ingredientele naturale.
    Mirosul este incantator… putin prea tare pentru mine (busuiocul verde se simte) dar in rest un miros placut. Din pacate nu mai pot sa fac poze ca am mancat portocala si mandarina :))
    Poti incerca si tu sa faci acest experiment … si sa-mi spui daca e acelasi efect. 😉

    • Alex, stiu ca trebuie sa te reprezinte, doar ca eu nu sunt fidela unui singur parfum. Daca azi imi place asta, peste cateva zile sigur ma voi plictisi de el. De asta probabil am si atatea parfumuri ca sa ma asigur ca nu ma satur de ele si le rulez in timp pe toate 🙂
      Nu am incercat pana acum sa testez metoda ta. Asta o poti face doar daca ai toate materiile prime necesare testului 😀

  2. Nu am testat niciodata un parfum bio si sunt extrem de curioasa 🙂

    • Roxana, data viitoare cand ne vom intalni poate il aduc cu mine (ca e tare mic) sa il testezi si tu! Desi la pretul asta, costa mult prea mult din punctul meu de vedere.

  3. Pingback: Les Essences d’Amelie | Jurnal de buzunar

  4. Pingback: Nightwish – Les Essences d’Amelie | Jurnal de buzunar

Leave a Reply

