Leapsa despre mine

Marturisesc faptul ca nu prea imi place sa vorbesc foarte mult despre mine sau sa povestesc aici lucruri personale. Dar pentru ca am primit aceasta leapsa de la Ioana, voi incerca sa o onorez. In esenta pare destul de simpla, dar nu este chiar asa pentru ca te obliga sa iti pui in ordine gandurile si sa iti analizezi putin persoana. Dar zic sa trec la leapsa.

SUNT foarte realista

AS VREA sa am inspiratia de a lua deciziile mai repede

PASTREZ distanta fata de persoanele cu care nu rezonez de nicio culoare

MI- AS FI DORIT sa fi vizitat cel putin 5 orase mari din Europa pana acum

NU IMI PLACE sa mi se dea planurile peste cap (ma enervez teribil cand ies din rutina)

MA TEM sa pun piciorul in prag cand trebuie

AUD prea multe persoane care se plang de cat de grea este viata lor (parca a mea este doar lapte si miere)

IMI PARE RAU ca uneori ridic vocea la mama cand vorbesc cu ea la telefon

IMI PLACE cand soarele imi bate in geam pentru ca imi da o stare generala de bine, de optimism

NU SUNT deloc in pas cu moda

DANSEZ extrem de rar

CANT melodiile pe care le aud la radio si care ma scot din pepeni (why the hell do I do that anyways? )

NICIODATA nu imi ignor instinctul

RAR merg la teatru sau la opera

PLANG foarte rar, doar cand simt nevoia sa ma descarc

SUNT CONFUZA cand altii iau deciziile in locul meu

AM NEVOIE de un concediul prelungit

AR FI TREBUIT sa nu mai pun la suflet toate nimicurile

AS PUTEA sa imi fac bagajul si sa ma mut in Canada

Dau leapsa mai departe oricui i se pare interesanta!

4 responses to “Leapsa despre mine

  1. Si eu am aceasta leapsa in drafts de cateva saptamani, dar n-am mai reusit sa o fac. šŸ™‚
    Mi-au placut raspunsurile tale.
    Pup!

    • Si eu trebuia sa o fac de ceva timp, dar am tot amanat pana azi cand am zis ca nu se mai poate šŸ™‚
      Abia astept sa vad ce vei raspunde tu šŸ˜€ Pups!

  2. Am facut-o si eu acum ceva timp, mi-a placut.
    Curiozitate, ce te opreste sa pleci in Canada?

    • Anca, sincera sa fiu frica de ceva nou si de a o lua de la capat. Plus vizitele lunare la ortodont (care in strainatate costa foarte mult)
      Pe langa asta, ai mei nu sunt deloc de acord cu plecarea… Deci e o suma a mai multor factori šŸ˜€

Leave a Reply

