Sapun Claudia Natural Handmade cu catina si lapte de capra

Va spuneam in postarile trecute ca imi plac tare mult produsele naturale,bio sau manufacturate. De mai bine de 2 ani folosesc sapunuri manufacturate. Am inceput cu Galador, apoi am continuat cam un an cu sapunuri de pe Olivo (pana le-am incercat pe toate). Treptat am ajuns sa folosesc de la Jovis, Manufactura Lorelai si Marylis. Dar din pacate mai toate fetele/ doamnele care produceau sapunuri nu erau din Iasi. Spun asta pentru ca a inceput sa ma streseze taxa de 8 lei pe care o plateam aiurea la posta si as fi preferat sa mai pun cativa lei si sa imi mai iau incaΒ  un produs. Toate cautarile mele au luat sfarsit cand am auzit de la Mihaela ca este o doamnaΒ  din Iasi care face sapunuri manufacturate. M-am bucurat atat de mult ca am gasit pe cineva aproape care sa ma aprovizioneze cu sapunele!

Mi-am facut curaj (nu ca nu l-as fi avut) si am comandat cateva produse de la doamna Caudia in ideea sa le testez. Dintre toate produsele achizionate de mine am testat in jur de 10 zile sapunul cu catina si lapte de capra.

Doamna Claudia mi-a povestit( printre multe altele) ca acest fruct minunat numit catina ar fi un panaceu pentru pielea noastra in sensul ca stimuleaza regenerarea celulara si reface epiderma. Catina este un leac impotriva arsurilor, ranilor, dermatitelor ,eczemelor sau psoriazis. Are un continut mare de vitamine, minerale si betacaroten, cunoscute ca incetinind procesul de imbatranire a pielii.

Contine urmatoarele ingrediente: ulei de catina, ulei de cocos, ulei de palmier, lapte de capra integral, extract fluid din frunze de catina, ulei esential de geraniu si lavanda.

Sincer sa spun ca de cand il folosesc ma minunez cat de bun poate fi cu pielea mea. Am facut niste minunatii prin bucatarie si am reusit sa ma tai pe la degete. De regula, cu sapunurile din comert m-ar fi usturat rau pielea. Dar sapunul asta cu catina si lapte de caprita m-a ajutat chiar destul de mult grabind si vindecarea (s-a format coaja mai repede pe taietura).

Eu sunt maniaca cu spalatul pe maini incat prosopul meu de maini din baie este mereu umed. Nu as putea spune bine de ce, poate ca asa m-a obisnuit mama de cand eram mica si acum mi s-a fixat pe creier. Daca as fi folosit un sapun din comert as fi avut pielea de pe maini ca de crocodil. In schimb cu sapunul asta pielea imi este moale si neteda. Parfumul este genul acela de miros din vechime de sapun clasic. Este foarte discret si suav, abia se simte. Prima data cand l-am incercat mi s-a parut ca simt chiar putin aroma laptelui. L-am folosit si cand am facut baie pe tot corpul si a reactionat foarte bine cu pielea mea sensibila. Desi doamna Claudia mi-a spun ca acest sapun nu face multa spuma, mie mi se pare suficienta. Oricum sapunurile naturale, neavand acel agent de spumare (cred ca SLS se numeste) nu au cum sa fac o toana de clabuci.

Voi face iar o paralela cu sapunurile din comert. Inainte de Craciun am terminat si ultimele sapunuri manufacturate pe care le aveam (desi poate mai gasesc unul pitit in dulap pe post de deodorant). Nu am avut de ales si am folosit ceva din comert. Cred ca pielea mi s-a obisnuit atat de tare cu sapunurile naturale, incat m-am facut coji pe piele dupa baie. Da, folosesc sapun, nu gel de dus cand fac baie, altfel nu simt eu ca sunt curata.

L-am testat si pe fata de curiozitate si sa stiti ca este foarte delicat neagresand deloc pielea. Daca ar fi sa reprosez ceva, cred ca singurul inconvenient ar fi ca sa consuma repede. Dupa 10 zile de cand il folosesc a ajuns la jumatate deja.

Va recomand cu mult drag acest sapun. Din cate am inteles este si cel mai bine vandut dintre toate cele 13 sortimente pe care le are doamna Claudia.In cazul in care sunteti curiosi de pret costa 9 lei indiferent de sortiment si le puteti vedea pe toate aici . Sper sa nu ma insel si sa fie toate pentru ca abia astazi a aparut magazinasul in mediul online. In cazul in care nu sunteti lamuriti de ce este pe site sau doriti informatii suplimentare sunt sigura ca doamna Claudia va va ajuta cu cel mai mare drag. Nu poate decat sa ma bucure ca si in Iasi apar oameni deosebit si preocupati de o viata mai sanatoasa.

Ma declar un cumparator multumit din toate punctele de vedere si cu siguranta as reachiziona sapunul fara a sta prea mult pe ganduri!

Urmeaza sa mai incerc cateva: pe cel cu menta si ghimbir, cel cu miere, ceara si propolis si micutul cu ciocolata si lapte de capra.

11 responses to “Sapun Claudia Natural Handmade cu catina si lapte de capra

  1. Ma bucur ca ai fost multumita! Eu n-am apucat sa incerc nimic de la doamna Claudia, toate produsele cumparate le-am oferit cadou de Craciun.
    Ah, si sa stii ca si eu sunt maniaca cu spalatul pe maini. Tot asa ca si tine, am fost invatata de mica sa ma spal des. Bineinteles ca mi se usuca mainile de la asta, de aceea ma dau cu crema de maini de la Neutrogena, e singura care chiar imi place.
    Trebuie sa incerc si eu sapunurile doamnei. πŸ™‚ Mersi ca ne-ai zis de site-ul ei, ca nu stiam ca si-a deschis magazin online.

    • Mihaela, am fost foarte multumita, se vede si dupa postul kilometric πŸ™‚
      Ieri m-a si anuntat doamna Claudia ca si-a lansat magazinul, deci s-a potrivit la fix cu postarea mea πŸ™‚

  2. Asa o cheama pe capra? Claudia? :))

  3. Hai ca trebuie sa recunosti ca era un titlu funny πŸ˜€

  4. Multumesc mult pentru review,si ma bucur ca ti-a placut sapunul.E adevarat ca sapunul de catina se consuma putin mai repede datorita continutului mare de ulei de masline(care da un sapun putin mai moale insa dintre toate uleiurile din care poti face sapun este cel mai prietenos cu pielea)si in al doilea rand e destul de proaspat sa zic asa,are vreo 10 saptamini.Sapunul e ca vinul ,cu cat sta mai mult la maturat cu atat e mai bun si mai durabil.Celelalte sunt manufacturate de mai mult timp asa ca o sa fie ceva mai ,,durabile”.Si spune-mi te rog Claudia simplu,e prea scortos doamna Claudia

    • Cu multa placere, Claudia! Mi-a facut placere sa scriu despre un produs foarte prietenos. Am zis cand ne-am intalnit ca sigur o sa imi placa si chiar asta s-a intamplat. Cred ca dupa ce mai termin inca unul dintre celelalte sapunele o sa mai vreau si din alte sortimente πŸ™‚ Sper ca e ok πŸ˜€
      Inseamna ca daca voi mai cumpara din sortimentul asta va trebui sa ma abtin sa il consum repede si o sa il mai las sa se matureze.

  5. Dar,cat costa acest sapun ?Sunt curioasa dar,dispar cosurile CLAUDIA?Am auzit despre acest sapun si prieteni de familie in folosesc.

    • Sveti, dupa cum am scris si in articol sapunurile Claudia costa 9 lei bucata, indiferent de sortiment. Am pus si url-ul siteului de unde se pot achizitiona.
      In ceea ce priveste cosurile, nu ma pot pronunta pentru ca eu sapunul nu il folosesc decat pe maini si pe corp. Pe fata l-am incercat doar o data sa vad cum se comporta. Probabil la folosire indelungata se observa daca da rezultate impotriva cosurilor.

  6. Pingback: Sapun Claudia cu miere, ceara si propolis | Jurnal de buzunar

Leave a Reply

