Sortimente de ceai: Orange and Mandarin – Princess Noori

Una dintre aromele pentru care am o slabiciune mai aparte este cea de portocale. La ultima vizita pe care am facut-o in Billa ochii mi-au fost atrasi ca de un magnet de ceaiul Orange and Mandarin de la Princess Noori.

Ceaiul este ambalat foarte elegant si practic (ca mai toate sortimentele de la aceasta marca). Cutia contine 25 de bucati cu supraplic, snur si cartonas.

Ceaiul acesta “de sarbatoare” (asa il numesc importatorii) contine urmatoarele: ceai negru baih (cred ca au tradus prost, termenul corect fiind bai), aromatizator identic natural de portocale si mandarine (la naiba cu aromele lor), coaja rasa de portocale si mandarine. Turnam 200-250 ml apa la un pliculet de ceai si lasam la infuzat 5-7 minute. Se serveste simplu sau insotit de prajituri, cu zahar sau miere de albine. Suntem si avertizati ca mierea ii modifica gustul si aroma.

Abia asteptam sa ajung acasa si sa il incerc. Probabil aveam anumite asteptari formate de la acest sortiment de ceai si chiar speram sa aiba gust pregnant de portocale. In schimb m-am ales cu o aroma amaruie, fara pic din aciditatea si aroma portocalelor sau macar a mandarinelor. Sortimentul este oricum de ceai negru (de regula mie imi place), dar nu prea am fost asa incantata de combinatia asta. Inca o data, asteptarile mele au fost mult prea mari de la el, probabil de asta si dezamagirea profunda …. Nu este un ceai rau, doar ca nu prea este pe gustul meu si era loc de mai bine. Acelasi lucru a spus si prietenul meu despre el, asa ca nu mi-au luat-o razna doar mie papilele.

Poate voua o sa va placa daca nu aveti un pitic pe creier ca mine care si-a pus pe locul 1 la cel mai bun ceai de portocale pe cel de la Teekanne (le fac si reclama neplatita desi e plin de arome care iti insala gustul). Intre timp am mai descoperit ceva delicios de portocale la CTS Corner. Inca nu l-am incercat, dar mirosul m-a convins sa il achizitionez. Voi reveni cat de curand cu detalii.

Gasiti Orange and Mandarin de la Princess Noori de cumparat in Billa (probabil si in magazine naturiste) la pretul de 3,7 lei. O data cu asta am mai achizitionat un sortiment cu mere si scortisoara, urmeaza sa va povestesc despre el cat de curand.

4 responses to “Sortimente de ceai: Orange and Mandarin – Princess Noori

  1. Eu inca n-am reusit sa le incerc (cele de la Princess Noori pe care mi le-ai dat), tot asteptam o dimineata libera in care sa le beau, ca daca le beau dupa-amiaza nu mai dorm la noapte. šŸ™‚

    • Mihaela: Am uitat sa precizez in articol ca, in cazul meu, (chiar daca e un ceai negru si l-am baut pe la 8) am putut sa dorm fara probleme. Dar eu puteam dormi si cand beam cola, asa ca nu sunt un etalon prea bun :))

  2. De curand am gasit si eu pe rafturile din Billa Princess Noori cu portocale si mandarine si Strawberry Dessert. Initial am crezut ca o sa intre in catergoria ceaiurilor pe care o sa le beau foarte greu sau chiar deloc, alaturi de Rooibos’ul de la Fares si Grande. Mi s’au parut foarte amare pentru gustul meu, mie imi plac ceaiurile cu aroma dulce pe care nu trebuie sa le indulcesc; totusi m-am hotarat sa incerc sa prepar ceaiul, cu toate ca este negru, la o temperatura mai mica, aceeasi cu cea necesara prepararii ceaiului verde, si am fost foarte incantat de rezultat. Ceaiul preparat astfel are o aroma tare placuta de portocala, eu fiind mare consumatoare de portocale, si Strawberry Dessert de asemenea are o aroma speciala, nu mi se mai pare deloc gretos. Nu stiu daca ai incercat sa prepari ceaiul astfel, dar iti recomand.
    O zi frumoasa.

    • Andreea, iti multumesc tare mult pentru recomandari. Chiar am un pliculet de Strawberry Dessert primit de la o prietena, dar am si uitat de el šŸ™‚ Cam asta se intampla atunci cand iti iei multe ceaiuri si nu poti spune stop šŸ™‚ Nici mie nu imi place deloc ceaiul de la Grande cu Rooibos. De fapt nu am gasit niciun ceai marca Grande care sa imi placa.
      Foarte bun este si ceaiul de la Princess Java cu fructe de padure. Sa incerci si ceaiurile Tess (sunt foarte bune cele Glory si Fame). Le gasesti la plafar sau in Billa am impresia. Uite http://www.tesstea.co.uk/assortment/en gasesti mai multe despre aceste ceiuturi.
      Iti multumesc mult pentru vizita si te mai astept cu bratele deschise! Sper sa ma mobilizez si sa mai scriu iar despre ceaiuri cat mai curand.
      O zi frumoasa si tie!

Leave a Reply

