Sortimente de ceai: Good Morning Sunshine – CTS Corner

As vrea sa incep prin a va spune, in primul rand, ca detest ceaiul verde. Sau cel putin asta se intampla pana cand sa descopar ceaiurile verzi vrac dintre care face parte si acest sortiment de la CTS Corner intitulat extrem de frumos Good Morning Sunshine. Imi aduce aminte de o poezie invatata la gradinta care suna cam asa :Ā  “Raze blande pe ogoare/ Incalzesc mii de culori,/ Buna dimineata, soare! / Buna dimineata, flori!” Dar sa nu vorbesc prea mult pe langa subiect.

In ultima vizita facuta in CTS Corner nu am putut rezista tentatiei si mi-am achizitionat 2 sortimente noi de ceaiuri printre care si Good Morning Sunshine. Este un tip de ceai verde, dar insotit de alte plante care ii ofera o savoare si un parfum aparte. Va marturisesc ca alegerea mea a constat, in prima instanta, in parfumul foarte proaspat si ierbos ca sa spun asa pe care il emana. Miroase a iarba culeasa in zori de zi care inca mai este stopita de roua. Parca imi aduce aminte si de o ploaie de vara (stiu ca suna cheesy ca intr-o reclama).Ā  Nu prea le am eu tare cu descrierea mirosurilor, dar trebuie sa ma credeti pe cuvant ca miroase demential!

In cazul in care v-am facut curiosi, o sa va mai tachinez putin si o sa va spun ca acest ceai contine urmatoarele: ceai verde Sencha, boboci galbeni de trandafir, lemn de santal, petale de floarea soarelui, galbenele, lemongrass organic, aroma naturala. Deci nu doar ca miroase cum v-am povestit, dar nu are nici arome artificiale! Inca un punct in plus de la mine.

L-am pregatit in felul urmator: am pus la fiert apa pana a ajuns la temperatura de 80-90 de grade. Apoi am pus in ceainic 2 lingurite si jumatate de ceai, am turnat 350-400ml apa fierbinte. Am pus capacul pe ceainic si am lasat la infuzat 2-3 minute (asa cum ni se recomanda si pe pachetel).

L-am indulcit cu mai putin de o lingurita de zahar (stiu ca nu e sanatos si bla bla, dar incep treptat sa reduc cantitatea de zahar pana voi ajunge sa nu mai am nevoie de indulcire). Am obtinut un ceai nu foarte apetisant la culoare, dar parfumat si cu un gust foarte delicat si suav ca sa ii zic asa. Deci daca eu (care initial nici nu voiam sa aud de ceai verde) am fost sedusa de aroma si parfumul lui, atunci daca deja va place ceaiul verde, cu siguranta va deveni unul dintre ceaiurile voastre favorite. Este un ceai total diferit fata de cele verzi pe care le-am baut pana acum. Nu are absolut nimic aspru, amarui sau inecacios din gustul de ceai verde la plic. Mi se pare un ceai foarte fin, delicat si rafinat.

Il puteti gasi in magazinul CTS Corner din Carrefour Felicia sau in cel de pe Independentei. Sper sa nu ma insel, dar cred ca 50g costau in jur de 6 lei.

10 responses to “Sortimente de ceai: Good Morning Sunshine – CTS Corner

  1. De-abia astept sa-l incerc si eu! Trebuie sa-mi fac timp sa ajung pe la Roxana sa il iau. šŸ™‚

    • Mihaela, chiar trebuie! Chiar in seara asta trebuie sa imi pregatesc unul.
      Au inceput sa imi placa ceaiurile mai rafinate de acum si imi fac cate un ritual in a prepara ceaiul. Si ma simt asa bine šŸ™‚ Parca as fi cine stie ce cucoana šŸ˜€

  2. E minunat! A devenit ceaiul meu preferat. Cand am fost ultima data la CTS am mai luat 50 g. šŸ™‚

    • Roxana, sunt de aceeasi parere cu tine! Este incantator. Are si un miros putin acrisor (abia acum imi dau seama)…
      Cred ca o sa imi mai iau si eu si niste cutiute sa am in ce-l pune šŸ™‚ O sa imi fac putin curaj data aviatoare si o sa imi iau si unul verde simplu sa vad daca imi va placea sau nu šŸ˜€ M-a facut curioasa ceaiul ala verde sub forma de bilute.

  3. Simona, te referi la Jade Rings? Inelele alea?

    • Mihaela, nu stiu sigur cum se numesc. Erau mai curand ca niste bomboane, ca nu aveau gaura la mijloc precum un inel. Oricum tipa mi-ai zis ca alea sunt mai mult pentru cunoscatorii de ceai verde šŸ˜€

  4. Trebuie sa-mi cumpar si eu minuni din alea. šŸ™‚ Nu-s fana ceai verde, dar stii ca vreau sa incerc de toate. Azi am facut 2 din florile de ceai, dar nu cele de la voi, ci de la prietenul meu. Intai am vrut sa invat cum se fac, ca sa nu le stric pe alea, ca nu se gasesc de cumparat la bucata de la CTS.
    Articolele sunt scrise, vor aparea zilele astea. šŸ™‚

  5. Pingback: Sortimente de ceai: Sicilian Orange – CTS Corner | Jurnal de buzunar

  6. Pingback: Sortimente de ceai: Organic Nectarine – CTS Corner | Mihaela Anghel

  7. Pingback: Good Morning Sunshine – Coffee Tea Spice Corner | Tea Mug

Leave a Reply

