Sortimente de ceai: Mango – Dilmah

Printre fructele pe care le savurez cu placere se numara si mango. Cand am zarit in magazine ceaiurile Dilmah in acea cutie cu 4 sortimentele diferite pentru Craciun din care face parte si Mango nu am rezistat tentatiei si am achizitionat-o.

Acest ceai are urmatoarele ingrediente: ceai negru Ceylon cu aroma de mango (6%). Nu este poate cel mai sanatos ceai, dar voi trece cu vederea acest aspect mai ales ca are un gust minunat.

L-am preparat in felul clasic: am turnat peste un pliculet 200ml apa adusa la temperatura de 100 grade. L-am lasat la infuzat intre 3-5 minute si l-am savurat apoi. L-am indulcit cu jumatate de lingurita de ceai, dar nu cred ca era necesar. Pe mine piticii de pe creier ma ispitesc cu zaharul. Voi cauta in acest sens un inlocuitor al zaharului prin magazine (am auzit numai de bine despre siropul de agave).

Bautura obtinuta are o culoare la inceput galbuie, dar pe masura ce sta in cana se inchide la culoare. Este foarte parfumata si concentrata. Din fericire nu se simte gustul acela amarui al ceaiului negru.  Este dulceag si foarte fructat. Parfumul este destul de puternic, se simte chiar si cand pliculetele sunt inchise. Ca sa va faceti o idee, are gustul exact la fel precum acea  bautura de la Nestea cu mango si ananas.

Este ideal de consumat in timpul zilei sau dimineata pentru ca iti ofera acea stare de bine si energia de care ai nevoie ca sa incepi ziua in forta. Va marturisesc insa ca l-am baut si seara si am adormit fara probleme. Dar eu nu sunt un reper foarte bun caci pot dormi si dupa ce beau ceva cu cofeina.

Il gasiti de cumparat in Kaufland sau in Billa la cutie de 25 de pliculete. Pretul nu stiu sa vi-l spun exact: daca este la promotie costa undeva pe la 8 lei, iar pretul intreg este in jur de 12 lei.

5 responses to “Sortimente de ceai: Mango – Dilmah

  1. Si mie mi-a placut mult acest sortiment. Din cutie, dupa cel cu menta marocana, era preferatul meu. 🙂

  2. Mie nu mi-a placut in mod deosebit sa-l beau cald insa l-am facut ice tea…cu bucati de mango si miere si cuburi de gheata! A fost foarte bun! 🙂 Chiar am poze pe undeva..o sa le caut.

    • Diana, totul tine de preferintele fiecaruia. Nici prietenul meu nu a fost asa incantat de el. Lui ii place mai mult Mango Delight de la Greenfield (o sa scriu despre el in viitor).
      Nu m-am gandit sa il fac si eu rece, oricum am cam terminat saptamana asta si ultimele 2 pliculete. Trebuie sa postezi macar poza cu ice tea-ul sa tin minte pentru la vara!

  3. Pingback: I ♥ Books | Mihaela Anghel

Leave a Reply

