Sortimente de ceai: Sicilian Orange – CTS Corner

Ma autoproclam fana a ceaiurilor varsate, in speta a celor de la CTS Corner (asta pana voi mai incerca si alte marci). Mi se par mult mai concentrate , mai deosebite si uneori mai naturale decat cele la pliculet. Iar prepararea lor se poate transforma intr-un adevarat ritual. Nu voi renunta complet la cele la plic si le voi pastra pentru momentele cand sunt mai lenesa. Revenind la ceaiurile CTS Corner, o data cu Good Morning Sunshine mi-am achizionat sortimentul intitulat Sicilian Orange. Am fost absolut vrajita de mirosul lui foarte puternic si astrigent de citrice. Desigur ca sunt si putin subiectiva eu fiind mare fana a portocalelor rosii (mai ales a sucului de portocale rosii combinat cu vodca). Bine ca mi-am facut pofta singura!

Acest sortiment este, dupa cum bine v-ati dat seama o infuzie de fructe si are urmatoarele ingrediente: bucati de mere, hibiscus, coaja de macese, coaja de portocale (min 14%), trandafir, portocale (min 2%), flori de portocal, arome galbenele. Chiar daca nu prea m-a incantat cuvantul “arome”, mirosul m-a facut sa trec complet cu vederea peste acest aspect.

L-am pregatit in noul meu ceainic primit cadou de la mama pe care am onoarea sa vi-l prezint in poza alaturata. Mi se pare atat de dragut si e atat de mare (are cel putin 1l). Dar revenind la ceai, am pus 2 lingurite din amestec in ceainic, am turnat apa (cam 350ml) si am lasat la infuzat vreo 8 minute. Pe plic se mentioneaza sa se infuzeze intre 5 si 8 minute. Daca ar fi dupa mine cred ca l-as fi lasat 10 minute.

Am obtinut o bautura foarte aromata, parfumata si delicata. Culoarea este rosiatica, iar gustul predominant este desigur cel de portocale.  Este suficient de aromat, dar eu l-am indulcit cu un varf de lingurita de zahar. Se mai simte gustul putin acrisor si astrigent al maceselor si al hibiscusului. De ceva timp caut un ceai de portocale mai puternic care sa il detroneze pe cel de la Teekanne. Iata ca l-am gasit!

Am cautat cateva informatii despre beneficiile portocalelor si am aflat ca pe langa aportul de vitamina C si fibre pentru organism, reduce colesterolul si face digestia mai eficienta.

Asadar, un ceai excelent pe care vi-l recomand cu mare drag. Cred ca este foarte potrivit pentru sarbatorile de iarna sau sezonul rece, fiind foarte aromat.

Pretul nu vi l-as putea spune cu siguranta, dar cred ca am dat 3 lei pe 30g. Se poate achizitiona din Carrefour Felicia sau din magazinul de pe Independentei ori de pe site.

6 responses to “Sortimente de ceai: Sicilian Orange – CTS Corner

  1. Foarte frumos ceainicul!
    Si ceaiul…grozav. Dar ce ceai nu-mi place mie?Le-as cumpara pe toate daca mi-as permite. ;)) Eu acum mi-am facut un ceainic de Blue Pomegranate, mi-era pofta. E tare bun. 🙂

    • Multumesc, Mihaela!
      E bun tare ceaiul, doar ca my all time favourite de la CTS este Old Love 😀 O sa il incerc si eu la urmatoarea vizita pe cel cu rodie caci nu am mai baut pana acum nimic cu fructul asta.

  2. Am incercat si eu ceaiul asta,de fapt am baut de mai multe ori din el..si da, e bun. Dar cel care m-a lasat cu gura cascata a fost Crazy Love, cel cu multe fructe deshidratate [in special visine si capsuni]. L-am luat tot atunci si pot sa spun cu mana pe inima ca nu am mai baut ceai mai bun ca ala!
    L-am lasat din greseala vreo 10 minute [am cam uitat de el], si cand l-am strecurat, fructele se umflasera de la apa fierbinte, iar bautura avea gust de suc!! Asa de concentrat era.. si am mancat o capsuna din infuzor si chiar era capsuna, cu seminte cu tot! 😀
    Am ramas super-impresionata de acest sortiment..

    • Cristina, se pare ca denumirea cu Love in ceai chiar te face sa le adori. Eu una sunt iremediabil indragostita de Old Love! E cel mai bun ceai de fructe baut vreodata 😀
      Mi-ai facut o pofta de ceaiul asta. Sper sa il gasesc data viitoare ca am vazut ce mereu schimba ceaiurile…

  3. Am incercat si eu acest ceai si mi-a placut foarte mult 🙂

    • Lala este un ceai bunisor, desi acum parca nu imi mai plac atat de mult ceaiurile de fructe preferand mai curand un mate 🙂

Leave a Reply

