Amalgam de filme 2

Pentru ca in ultimul timp nu am scris despre foarte multe filme, m-am gandit ca ar fi utila o postare care sa le cuprinda pe cele pe care le-am vazut in ultima vreme.

You Will Meet a Tall Dark Stranger – chiar daca nu prea il agreez in mod deosebit pe Woody Allen din cauza sarcasmului si a ironie sale muscatoare care razbat din peliculele regizate de el, marturisesc ca acest film mi-a placut. Mi-a placut chiar tare mult. Are o distributie de exceptie si m-a bucurat tare mult sa il revad pe Anthony Hopkins intr-un rol atat de placut. Desi este catalogat drept o comedie romantica, daca sunteti in cautarea unui film cu happy -end si siropos, evitati-l va rog pe acesta. Este plin de cinism, dar totusi similar cu realitatea care ne inconjoara: speri si visezi ca vei obtine ceva, dar niciodata nu ti se spune cum anume. Nota 8/10

127 Hours – alegerea acestui film a fost influentata tare mult de afinitatea mea pentru minunatul de James Franco. Poate sunt putin subiectiva, dar cred James Franco a demonstrat in acest film ca este capabil nu doar de teen-movies sau de roluri mai usurele de tamp (loved him in Freaks and Geeks – e un serial minunat recomandat). Cu adevarat intens, filmul asta m-a facut sa traiesc la unison cele 5 zile petrecute in canion de Aron Ralston. Daca sunteti fani ai lui Bear Grylls (I know I am) nu trebuie sa ratati acest film. O adevarat lectie de viata! Sa nu mai spun de coloana sonora care mi-a placut enorm cum s-a contopit cu filmul! Nota 10/10.

Sammy’s Adventures– un adevarat festin pentru ochi. Foarte potrivit pentru cei mici pentru ca are mult substrat ecologic (poluarea apelor cu deseuri, electocasnice sau combustibilul vapoarelor etc) si niste imagini sub apa minunate. Pe mine una nu prea m-a incantat atat de tare desi sunt o sucker pentru animatii. Vazut in 3D poate, scenele subacvatice te-ar putea ajuta sa treci cu vederea povestea foarte simplista si nu foarte bine inchegata. Nota 7/10.

The Social Network– un film ok, dar cu nimic spectaculos. Poate daca eram fana FB mi-as fi shimbat parerea si m-ar fi dat pe spate. Mi s-a parut o realizare mediocra a unui subiect superficial. De fapt, nici nu stiu daca se putea face un film fabulos dintr-un subiect atat de lipsit de substanta. Oare maine se va face si despre Twitter sau Skype sau poate hi5 o adaptare pentru marele ecran? Ar fi tare interesant…. Nota 7/10 cu indulgenta (pentru ca mi-a placut cum au jucat Jesse Eisenberg si Andrew Garfield)

The Kids Are All Right– un film minunat despre familie si relatiile interumane. Desigur cei cu mintea in colturi si nedeschisi la nou, vor comenta asupra subiectului acestui film si a celor doua tipe lesbiene care din punctul meu de vedere formeaza un cuplu minunat in aceasta pelicula. ” Casatoria e grea, a naibii de grea. E ca un maraton”. Cu totii avem probleme in cuplu si in familie, indiferent ca suntem heterosexuali sau nu. O combinatie perfecta de umor si emotii. Iar interpretare actritelor principale a fost foarte reusita.Β  Nota mea 8/10.

Life As We Know It– de vazut impreuna cu familia intr-o seara de weekend. Asta pentru ca este deosebit de superficial si previzibil, dar ma asteptam la acest lucru de cand am vazut trailerul. Nu este cu nimic iesit din comun fata de alte filme romance- comedy, dar nu imi pare chiar atat de rau ca l-am vizionat pentru ca m-a destins putin si m-a relaxat. Uneori avem nevoie si de filme care sa nu fie profunde sau intense. Nota 5/10

The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Trader– cu siguranta cel mai slab film din seria Narnia. In mare parte si pentru ca au lipsit din film fratii cei mari – Peter si Susan- dar si pentru ca adaptarea a fost facuta prea superficial. Din cate am inteles, nici nu prrea s-a respectat subiectul cartii… In schimb mi-a placut interpretarea lui Will Poulter. Nota 6/10

Later Edit:

Secretariat– inspirat din fapte reale, acest film de familie este o alegere foarte potrivita pentru iubitorii de animale si nu numai. Secretariat (Big Red) este numele acelui cal care a fost castigatorul in 1973 a Triplei Coroane la cursele de cai. Secretariat se pare ca ar fi fost cel mai bun cal de curse din toata istoria, stabilind un record de viteza care nu a fost doborat nici in zilele noastre. L-am revazut cu placere si pe John Malkovich intr-un rol foarte nostim. Nota: 8/10

6 responses to “Amalgam de filme 2

  1. Mi-au placut: 127 hours, The Kids Are All Right, Life as we know it. Ultimul e intr-adevar superficial, dar cum ai zis si tu, pentru o duminica in familie e f ok. πŸ™‚
    You Will Meet a Tall Dark Stranger pare interesant.

    • Mihaela, You Will Meet a Tall Dark Stranger e tare fain! Adica mie una mi-a placut. Dar te avertizez ca majoritatea personajelor din film sunt cam depresive πŸ™‚

  2. Am si tras You Will Meet a Tall Dark Stranger, vazand ca-l are in distributie pe Hopkins! πŸ˜€
    Am vazut Life As We Know It si a fost destul de comic, chiar daca da, respecta tiparul clasic al comediilor din ziua de azi.

  3. Desi au jucat actori exceptionali – You Will Meet a Tall Dark Stranger e putin ciudat. Chiar nu mi-a placut. S-a terminat ca elefantul… dintr-o data πŸ˜€
    Eu am reusit sa ma uit la Tangled… super animatie.

    The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Trader nu am reusit sa vad… dar daca gasesc filmul in rafturi il voi cumpara πŸ™‚

    • Alex, totul tine de perceptie. Mie mi-a placut destul de mult.
      Tangled inca nu am reusit sa il vad, desi sunt lesinata dupa animatii. Este pe lista, dar oricum mersi de recomandare!

Leave a Reply

