Sortimente de ceai: Caramel – Dilmah

De multa vreme salivam la vederea cutiei de ceai de la Dilmah, in pricipal datorita bucatilor mari de caramel pozate atat de apetisant. M-am abtinut mereu din cauza pretului, pana am prins o reducere si am insfacat cutia.In mod normal pretul este de 11 lei, dar eu am luat-o cu 8 lei.

Cutia contine 25 de pliculete de ceai negru Ceylon cu aroma de caramel (7%). Recunosc ca nu prea m-a speriat cuvantul aroma pentru ca eu sunt o mare amatoare a caramelelor (chiar daca nu le mai pot manca din cauza aparatului dentar) si a cremei de zahar ars.

Mi-a placut faptul ca in cutie se mai gaseste un plic de staniol cu rolul de a mentine puternica pentru mai mult timp aroma din pliculetele de ceai. Ei spun ca este infasurat in folie pentru prospetime si ca este bogat in antioxidanti. Nu stiu ce sa zic de acest ultim aspect, dar gustul este divin pentru amatorii de dulciuri.

Ceaiul se prepara in felul urmator: se pune apa la fiert pana ajunge la temperatura de 100grade, se toarna peste pliculet si se lasa la infuzat intre 3-5 minute. Se obtine o bautura cu gust puternic de caramel, foarte dulceaga incat nu mai este nevoie deloc sa fie indulcita. Foarte vag se simte gustul amarui – acrisor al ceaiului negru.

Pe mine sincer m-a incantat ceaiul, asta pentru ca simteam foarte pronuntat aroma de caramel. Daca va plac ceaiurile mai dulci asa de mult cum imi plac mie, atunci aceasta este o alegere foarte inspirata daca puteti trece peste faptul ca are arome artificiale. Probabil ca l-as recumpara daca l-as mai gasi din nou la promotie.

Se gaseste de cumparat in Kaufland (eu de acolo l-am achizitionat) si parca l-am zarit si in Billa.

4 responses to “Sortimente de ceai: Caramel – Dilmah

  1. Mi se pare cam ciudat, ma rog..din punctul meu de vedere, pentru ca si tu si Mihaela ati simtit gustul de caramel, mai mult decat cel de ceai negru. Iar eu fix invers! Aproape ca nu-l simt deloc pe cel de caramel :|.

    Un mic off-topic: mi-am adus aminte, in sfarsit, de cartea aia de care ti-am zis ca am luat-o foarte ieftin de la SH-ul din Podu Ros, si se cheama The Historian, de Elisabeth Kostova. Nu stiu de ce, dar aveam impresia ca o aveai si tu la wishlist, pe shelfari…se poate sa ma fi inselat. πŸ™‚

    • Cristina, si mie mi se pare ciudat mai ales ca eu si Mihaela simtim exact invers aromele πŸ™‚ Dar nici macar dulceag nu ti s-a parut tie?
      Ca tot vb de ceaiuri tin sa iti marturisesc faptul ca nu prea mi-a placut ceaiul de la Twinnings cu piersici si fructul pasiunii. E tare fad si nu simt precis nicio aroma 😦 Bine ca mi-a dat un pliculet si nu am facut greseala sa cumpar o cutie intreaga…
      Acum ma uitam sa vad despre ce este vb in carte, dar nu o am in wishlist si nici nu cred sa fi auzit de ea pana acum…Hmm Dracula πŸ˜€ Apropo, ai mai facut vreo vizita recent in acel SH? Ca as fi curioasa daca au adus ceva noutati πŸ˜€

  2. Da, am facut o vizita, dar era inchis [primeau marfa..]. Asta era ieri dimineata, astfel incat azi cred ca e deschis. Am impresia ca pretul la carti nu creste, ramane tot 15 lei/kg. πŸ™‚

    • Cristina cred ca o sa ii fac si eu o vizita cat de curand. Thanks for the tip!
      Oricum tipele alea de acolo mi-au zis ca atunci cand primesc haine, nu neaparat primesc si carti 😦

Leave a Reply

