Sapun Claudia cu miere, ceara si propolis

Va spuneam intr-o postare trecuta ca mi-am achizionat 3 sapunuri handmade de la Claudia, dintre care face parte si cel cu miere, ceara si propolis despre care va voi povesti acum.

Ce ne spune Claudia despre el: Un sapun de lux si totodata un sapun tratament.Cele trei bunatati din stup,miere ,ceara neprelucrata si propolis,sint cunoscute de mii de ani ca antiseptice si antibacteriene,cu proprietati remarcabile de vindecare a pielii deteriorate,uscate sau pruriginoase.Un sapun hidratant,potrivit pentru fata si corp,ideal pentru copii.

Sapunul contine urmatoarele ingrediente: ulei de masline, ulei de cocos, ulei de palmier, ulei de germeni de porumb, miere din flori de munte, ceara neprelucrata, tinctura de propolis, suc de mocovi, ulei esential de melisa si geraniu si apa distilata.

Ma asteptam sa miroasa foarte puternic a miere de albine, dar sa stiti ca miroase foarte tare a ceara, a propolis si in primul rand a melisa (aduce putin cu ceaiul de la Fares cu mere si melisa care este delicios). Are culoarea galbuie, probabil de la ceara si de la sucul de morocovi.

Dupa cum spunea Claudia si spre marea mea bucurie, tine mult mai mult decat cel cu catina si lapte de capra. Il folosescย  zilnic de 3 saptamani aproape si mai am mai bine de un sfert din el.

Este foarte delicat cu mainile, dar pe fata am observat ca strange putin pielea daca ma spal cu el. Poate si din cauza ca tenul meu este mai uscat decat de obicei in timpul iernii. Asa ca am decis sa il folosesc doar pe maini sau pe corp si in zona asta nu am niciun fel de probleme. Chiar ne impacam foarte bine. Face spuma suficienta, poate un pic mai putina decat cel folosit anterior si are un miros foarte suav si proaspat.

Imi place destul de mult, iar raportul pret-calitate mi se pare excelent.

Il gasiti la Claudia si costa 9 lei.

10 responses to “Sapun Claudia cu miere, ceara si propolis

  1. Ce bine suna! De-abia astept sa mai fie un targ prin Iasi sa-mi cumpar si eu. Stiu ca pot cumpara si de pe site, dar as prefera sa le vad si sa le miros mai intai. ๐Ÿ™‚

    • Miroase si foarte bine, Mihaela! Cred ca ai putea sa vb cu Claudia si sa iti aduca toate sapunurile ca sa le mirosi pe toate, apoi sa te hotarasti la unul anume. Zic si eu…

  2. Cred ca asa am sa fac. ๐Ÿ˜›

  3. Multumesc Simona.
    Mihaela,o sa ai in curand ocazia sa vezi si sa mirosi sapunurile,o sa fie un targ la Iulius Mall in perioada 12-14 febroarie,la care o sa particip si eu.Detaliile si afisul targului o sa il vedeti in curand la mine pe blog.

    • Claudia ce bine ca ne-ai spus despre acest targ. Cred ca o sa ne vedem atunci pt ca as mai vrea sa incerc ceva de la tine ๐Ÿ™‚

  4. Claudia, ma bucur mult atunci. Ne vedem atunci inseamna.

  5. Participi si la targuri organizate in Bucuresti? Anunta-ma cand treci pe aici ca sa ma delectez si eu cu niste produse handmade. Momentan folosesc sapunurile naturale de la Cristinne Cosmetics, dar daca ma conving ca ale tale sunt mai bune, promit sa raman clienta fidela ๐Ÿ˜€

    • Elena, se pare ca nu ai citit cu atentie postarea mea. Nu stiu de unde ai ajuns tu la concluzia ca eu fac sapunuri handmade. Ceea ce am scris la aceasta postare este impresia mea proprie si personala despre un sortiment de sapun cumparat de la Lavandine.
      Daca vei citi mai cu atentie postarea si vei da click pe linkul indicat de mine, vei ajunge exact pe blogul persoanei care le fabrica si anume Lavandine (sau Claudia).

      • :)) Incepi si tu sa patesti ca mine. Cred ca nu trec 2, 3 zile fara sa mi se trimita un mesaj ca vor sa cumpere de la mine haine/cosmetice sau sa le ofer servicii. ๐Ÿ™‚

      • Da, ma amuza dar si enerveaza in acelasi timp cititul numai al titlului postarii… E greu sa citesti toata postarea se pare, si surprinzator, mai simplu e sa lasi un comentariu fara sa fii in cunostinta de cauza.

Leave a Reply

