10 lucruri marunte care imi fac viata frumoasa

Am preluat o leapsa restanta de la Ancuta care ma pune putin pe ganduri si ma face sa imi fac putina ordine in creieras.  Deci primele 10 lucruri care imi trec prin minte, in ordine aleatorie care imi fac viata mai frumoasa:

1. Imi plac oamenii care au un minim de politete si folosesc formulele “Buna ziua”, “Multumesc”, “Iarta-ma”, “Te rog” pe care multi le-au cam uitat.

2. Sa gatesc din ce in ce mai diversificat si sa imi aduc mai mult contributia, improvizand cu ce gasesc prin frigider.

3. Sa citesc pentru ca mi se pare cel mai placut mod de a te destinde dupa ce ajungi obosit de la serviciu. Sa nu ii spuneti sefului meu, dar cand nu am treaba la birou mai omor timpul citind si mereu o sa am o carte in geanta just in case.

4. Sa incerc cat mai multe ceaiuri. Imi place tare mult senzatia pe care o am seara si dimineata cand dam browse prin cutiile de ceaiuri ca sa alegem unul pe care sa il bem.

5. Sa calatoresc (chiar daca in ultimul timp am facut asta mai mult cu gandul)

6. Sa primesc flori fara sa fie o ocazie speciala (chiar daca e vorba de un buchet de ghiocei)

7. Sa vad cum imi creste blogul in ze list (stiu ca nu este asa important si este chiar irelevanta statistica), dar ma bucura.

8. Sa mananc uneori cate o ciocolata intreaga fara sa ma gandesc unde se va depune

9. Sa observ ca dintii se asaza din ce mai frumos pe zi ce trece. Abia astept sa vad rezultatul final!

10. Sa il iubesc in continuare la fel de mult pe prietenul meu si sa ne intelegem la fel de bine ca si pana acum.

Rog sa preia leapsa orice doreste si ii face placere.

8 responses to “10 lucruri marunte care imi fac viata frumoasa

  1. Cealaltă Ancuţă

    Mă bucur că ai preluat-o.
    Offtopic: Super drăguţ noul design. 😀

    • Ancuta, iti multumesc ca mi-ai adresat-o 🙂
      Multumesc mult, m-am cam chinuit cu el si am chinuit-o si pe Mihaela 🙂 Imi pare bine ca iti place! Probabil la cateva luni tot voi schimba designul ca sa nu ma plictisesc de el…

  2. Nu m-ai chinuit chiar deloc! Si mie imi place designul. Si sa stii ca orice blogger isi cam schimba tema odata la 2, 3 ani, asa ca…poti sa ti-o tot schimbi. Bine, nici chiar in fiecare zi. Am vazut unii care in fiecare zi au alta tema si e foarte stresant ca nu mai stii unde sa te uiti, unde sa cauti comentariile, s.a.

    • Mihaela, mersi de ajutor si imi pare bine ca iti place 😀 Pe mine ma cam enerveaza ca e rosiatic (ah, nu am scris in ultima leapsa ca urasc rosul), dar din fericire nu avea hibe.

  3. Cealaltă Ancuţă

    P.S. Acum merge să te adaug în Feed la blogger. 😀 În plus, pot scrie cu diacritice. 😀

  4. Foarte dragut noul template!

Leave a Reply

