7 lucruri pe care nu le stiati despre mine

Draguta de MD mi-a oferit primul premiu din “cariera” mea in on-line, insotit de o mica leapsa despre cateva chestiuni personale. Thank you, honey ca te-ai gandit si la mine!

1. Nu m-am imbatat niciodata.

2.  Ma cheama si Elena. Putine persoane stiu asta pentru ca nu fac public lucrul asta fiindca nu ma simt ca o Elena. Doar prietenul meu ma striga asa cand vrea sa ma enerveze.

3. Am invatat limba rusa in scoala primara, dar acum nu mai stiu decat un cantecel si vreo 2-3 cuvinte.

4. Am o manie de a cumpara carti, chiar daca nu le citesc pe toate.

5. Nu pot adormi cu lumina aprinsa sau cu un ceas care ticaie in camera

6. Desi cred ca mananc sanatos (mai mult sau mai putin), nu as refuza niciodata o pizza sau o shaorma.

7. Am fost logodita acum vreo 7 ani, dar nu a fost sa fie.

Leasa merge mai departe (si implicit premiul) catre Anca, Mihaela, Cristina (doar daca vrea sa o accepte) si oricine mai doreste.

9 responses to “7 lucruri pe care nu le stiati despre mine

  1. Wow, chiar nu stiam astea despre tine. Mi-a facut placere sa le aflu.
    Am sa o preiau si eu, cred ca am mai facut ceva asemanator acum vreun an, dar erau 10 lucruri…sau de fapt nici nu mai stiu. Nu conteaza. 😛

    • Oh, well, nu prea spun eu foarte multe despre mine 🙂
      Mihaela, abia astept sa vad ce noutati o sa aflu despre tine 😀

  2. Adica…de ce n-as accepta-o? 😛

  3. Cealaltă Ancuţă

    Multumesc mult Simona. :* O voi prelua dar o sa scriu peste 1,2 zile caci deja am doua consecutive. 😀

  4. Eu m-am imbatat de cateva ori 🙂 dar n-am facut urat.
    ha ha ha si tu cumperi multe carti 🙂

    • MD, mie imi e frica mereu sa ma las dusa de val si sa ma imbat pt ca nu stiu cum as reactiona si nu vreau sa isi schimbe lumea parerea despre mine. Desi a zis prietenul meu ca o sa ma imbete o data cand suntem singuri acasa :))
      Oh boy, oh boy! Cand intru intr-o librarie sunt precum un catel scos la plimbare :))

  5. Pingback: 7 lucruri pe care nu le stiati despre mine | Mihaela Anghel

Leave a Reply

