3 intrebari despre carti

 

1. Ati folosit vreodata o carte la altceva decat pentru lectura?

Sincera sa fiu cand eram mai mica si ma certam cu frate-miu sau ne luam la bataie, ma aparam de el cu DEX-ul. Poate am mai folosit si ca presa pentru frunze sau flori cand imi faceam ierbarul prin generala. In alta ordine de idei, evit sa folosesc cartile pe care le citesc pe post de suporturi de cani sau orice altceva pentru ca sunt foarte neindemanatica si risc sa trebuiasca sa pun cartea pe calorifer ulterior.

2. Vi s-a intamplat sa cititi vreo carte doar pentru ca o citise persoana iubita?

Niciodata si nu pentru ca nu ar citit el, ci pentru ca avem gusturi foarte diferite in privinta literaturii. El citeste doar mitologie sau fictiune din cultura romana, egipteana sau greaca.

3. Ati avut vreodata prejudecati care sa va impiedice sa cititi o anumita carte?

Sigur ca da! In aceasta categorie vom include Brown (si Sandra si Dan), Tolkien sau Rowling si romanele chick lit pe care nu le-as citi nici sa ma plateasca cineva. Asta pentru ca pur si simplu le consider mult prea superficiale pentru gustul meu. Am mai avut prejudecati de genul si cu stilul fantastic pe care l-am descoperit si l-am indragit tare mult dupa ce am citit seria Avalon. Deci exista o foarte mare posibilitate sa cochetez candva cu ideea de a-l citi  pe Tolkien…

Multumesc Anca! Mi-ar placea sa stiu cum ar raspunde MD la aceste intrebari.

Sursa pozei

2 responses to “3 intrebari despre carti

  1. Cealaltă Ancuţă

    Ce draguta e pozaa. 😀 Nici raspunsurile nu sunt mai prejos. 😀

Leave a Reply

