Sapun Claudia cu menta si ghimbir

Ultimul sapun fabricat manual, cumparat de la Claudia este acesta cu menta si ghimbir. M-a atras mirosul lui proaspat si combinatia foarte tentata de plante.

Ce ne spune Claudia despre el: “Un sapun revigorant,pentru o piele puternica si rezistenta,capabila sa faca fata stresului cotidian noxelor si poluarii.Pe de o parte catifeleaza si rasfata,pe de alta curata si hraneste.Ghimbirul,cu efect de incalzire si stimulare,este ideal pentru combaterea asteniei si oboselii in timp ce menta reimprospateaza purifica si revigoreaza.”

Acest sapun contine urmatoarele: ulei de masline, ulei de cocos, ulei de palmier, ulei de menta, ulei de ghimbir, pulbere de menta, pulbere de ghimbir, ulei esential de menta, apa distilata.

  • miroase foarte proaspat, curat si placut a menta si a ghimbir desigur. Cel mai tare mi se pare ca se simte mirosul de menta, de asta cred ca este ideal de folosit pe timp de vara mai curand decat iarna.
  • este putin exfoliant, datorita pulberii de menta si de ghimbir. Chiar se vad prin sapun bucatele mici de menta uscata
  • l-am simtit putin abraziv pe piele si mi s-a parut ca mi-a uscat o idee pielea. Desigur totul a fost reparat pentru ca, dupa baie, m-am cremuit cu untul de corp de la Jovis
  • face suficienta spuma, dar nu exagerata ca la sapunurile din comert
  • raportul calitate pret al acest sapunuri mi se pare destul de bun, dar mi-ar placea sa mai incerc sapunul cu menta si vara pentru ca sunt sigura ca s-ar comporta impecabil cu pielea mea care iarna deja este uscata. Oricum vara imi plac mult mai mult parfumurile si mirosurile proaspete si revigorante decat iarna

Daca vreti sa il testati il gasiti pe blogul Claudiei la pretul de 9 lei. Pe langa sapunuri mai puteti gasi si sampoane solide, bile efervescente pentru baie si mai nou balsamuri de buze pe care le-am descoperit saptamana trecuta la targ. Urmeaza in luna martie (pentru ca atunci se usuca mai bine) sa va povestesc de sapunul cu trandafir si de cel cu galbenele. Ca un teaser, sapunul cu trandafir miroase magnific!

2 responses to “Sapun Claudia cu menta si ghimbir

  1. Multumesc tare mult Simonica pentru cronicile frumoase pe care le faci despre produsele mele.Data viitoare cand o sa ne vedem(o sa fie targuri prin martie,te anunt eu cand)ai un premiu de la mine,2 sapunuri la alegere,e un premiu,nu o rasplata,sper sa il accepti.

    • Cu mult drag, Claudia! Mi-au placut tare mult sapunurile de la tine si abia astept sa se usuce si cel cu ulei de trandafir sa il incerc. Sunt sigura ca ma voi intragosti de el.
      Am uitat sa mentionez in postari ca sapunurile despre care am scris nu au fost primite de la tine cadou sau oferite gratis spre testare, ci le-am cumparat. Asa ca nu aveam de ce sa mint sau sa infloresc šŸ™‚ Am povestit doar ce am simtit pe pielea mea.
      Multumesc anticipat pentru sapunurile bonus. Abia astept sa vina luna martie in cazul asta šŸ™‚

Leave a Reply

