Sortimente de ceai: Orange – CTS Corner

Pana sa achizitionez acest sortiment de ceai de la CTS Corner nu am avut ocazia de a degusta ceai alb, nici macar din cel la pliculete. Mai mult l-am luat din curiozitate decat pentru beneficiile pe care se spune ca le are.

Pentru curiosi, ceaiul alb este recomandat celor carora le place ceaiul verde. Practic ceaiul alb este realizat din aceleasi plante si are cam acelasi procedeu de fabricare, doar ca are in componenta bobocii si mugurii sau frunzele foarte tinere. Este cel mai sanatos dintre toate variantele de ceaiuri, frunzele de ceai nefiind procesate, nutrientii si antioxidatii nesuferind niciun fel de modificari. Acest tip de ceai nu este fermentat, ci uscat sub aerul proaspat. Pe langa faptul ca detine de trei ori mai multi antioxidanti decat ceaiul verde (e bun pentru imbunatatirea aspectului parului, unghiilor si al pielii) contine mult mai putina cofeina decat ceaiul verde sau cel negru. Asadar il putem bea si seara pentru ca nu vom avea probleme cu somnul.

Acest sortiment pe care mi l-am achizitionat eu contine urmatoarele: ceai alb, coji de portocala (suc concentrat de portocala, amidon de porumb, faina de porumb- what?!), bucati de portocale (suc concentrat de portocale, celule de portocale), flori mullein, aroma. Se mai precizeaza pe pachetel ca are gust de portocale. Oh, really? ๐Ÿ™‚

Procedeul de infuzare nu este foarte complicat. Infuzia se realizeaza cu apa la temperatura de 70-80ยฐC, timp de 2-3 minute. Citind sfaturile Ancai, am zis ca este mai bine sa folosesc apa plata pentru a nu modifica gustul ceaiului.

Bautura obtinuta are o culoare galbuie pala nu foarte atractiva, cel putin din punctul meu de vedere. Parfumul predominant este desigur cel de portocale, dar este foarte discret. Sa nu va ganditi ca e precum al celor de fructe.

Gustul in schimb este o idee mai dulceag decat cel al ceaiului verde, dar la final parca iti ramane o tenta usor amaruie si aspra. Pentru ca nu am termeni de comparatie, ma gandesc ca poate asa sunt toate ceaiurile albe. Am incercat sa il beau neindulcit, dar sincera sa fiu nu am putut pentru ca mi s-a parut usor inecacios. Am preferat sa il indulcesc cu o lingurita de zahar pentru ca folosind mierea poate i-as fi schimbat gustul prea tare.

Pretul este foarte convenabil daca stam sa ne gandim cate beneficii ne ofera si ca este totusi cel mai sanatos tip de ceai dintre toate. Pe 20g am platit 4 lei. Imi pare bine ca mi-am luat o cantitate mai mica, pentru ca nu prea am fost atat de impresionata de el, oricate beneficii ar avea. Nu spun ca este un ceai rau sau ca nu il recomand, ci doar ca nu este pe gustul meu inca. Probabil trebuie sa il mai incerc de cateva ori pana sa ma declar multumita de el.

8 responses to “Sortimente de ceai: Orange – CTS Corner

  1. Imi place mult cel cu struguri. E luat tot de la CTS ๐Ÿ™‚

    • Roxana, mersi de recomandare. Daca este tot alb va trebui sa il testez si pe acela. Cine stie, poate imi va placea mai mult ๐Ÿ™‚

  2. E alb. Te astept intr-o zi la mine sa savuram impreuna cate o ceasca de ceai ๐Ÿ™‚

  3. Ma bucur ca am citit recomandarea, pentru ca stii ca ma gandeam sa-l cumpar. Astept noile ceaiuri de la ei, chiar sunt curioasa ce sortimente vor aduce. De-abia astept! ๐Ÿ™‚
    Cand ti-ai luat sortimentul asta? Ai mai fost pe acolo de sambata?

    • Mihaela, l-am luat acum 2 saptamani cred, dar l-am pus in dulap bine si am uitat de el pana ieri seara ๐Ÿ™‚ Mai am de incercat inca vreo 3 si voi scrie despre ele. Plus cel blooming pe care sper sa am timp sa il fac azi ๐Ÿ™‚
      Sigur ca mai am. Daca imi aduci aminte cand ne intalnim iti aduc cu mare placere ๐Ÿ™‚

  4. Cealaltฤƒ Ancuลฃฤƒ

    Draga mea cred ca este ceva specific cu ceaiurile astea de prima oara nu prea sunt pe plac. Eu asa am patit-o cu ceaiul verde si cel alb la inceput. Treptat treptat insa am inceput sa le apreciez si chiar sa-mi placa. Daca mai ai sa-mi dai si mie o lingurita sa gust din acesta. ๐Ÿ˜€ Te pup.

    • Anca, sigur este ceva cu ceaiurile astea mai speciale sa le zic asa, mai ales ca eu sunt obisnuita foarte tare cu ceaiurile de fructe. Probabil in timp o sa inceapa sa imi placa si mie ๐Ÿ™‚ Sigur ca iti aduc, numai sa imi reamintiti ca eu sunt mai uituca asa ๐Ÿ˜€

Leave a Reply

