Coltul colectionarului

Nu este un secret pentru nimeni (poate pentru mama) ca mare parte din salariul meu se duce pe carti. Recunosc, imi place foarte mult sa citesc mai ales carti in editii mai vechi sau provenite de la alte persoane pentru mirosul lor specific si pentru povestea pe care mi-as putea-o imagina frunzarind paginile lor.

Nu voi fi ipocrita spunand ca nu cumpar si carti noi din librarii, dar pentru ca nu mereu imi permit sa le achizitionez in acest fel, prefer sa apelez la solutii mai ieftine. Astfel am descoperit anticariatul intitulat Coltul Colectionarului un loc care te poarta in lumea magica a cartilor de altadata. Pe langa pretul modic pe care il au, ma bucura tare mult ca am gasit aici carti pe care le cautam de ceva timp si anume Domnisoara Brodie in floarea varstei de Muriel Spark sau  Cheri- Sfarsitul lui Cheri de Colette.

Fara a mai lungi vorba, imi permit asadar sa va anunt cu bucurie ca de astazi voi colabora cu anticariatul online Coltul Colectionarului care ma va ajuta sa imi imbogatesc biblioteca si sa va ofer idei pentru lista de lectura.

12 responses to “Coltul colectionarului

  1. Se pare că toate am devenit partenerele acestui anticariat 😀

  2. Ce fain! Mi-ar place si mie o asa colaborare! 😀

  3. AH, ce-mi place noua tema, Simonaaaa! Headerul ala verde si fundalul asta deschis sunt… breathtaking! 😀

    • Cristina, mersi! Dupa discutia pe care am avut-o cu Anca sambata chiar a trebuit sa schimb tema veche pt ca m-a convins ca era prea obositoare pentru ochi. Si mie mi se pare mult mai curata asta:D

  4. Si mie imi place noua tema. Si vad ca retine si datele atunci cand lasi comentarii – una din marile probleme cu blogul meu.

  5. Cealaltă Ancuţă

    Hello, ai o leapsa la mine pe blog. 😀
    P.S. Vai ce-mi place ca acum tema ta imi pastreaza datele de identificare. 😀 :*
    Sa-ti pui si un fundal fain. Pup.

    • Multumesc Anca! Sunt deja restanta la o leapsa- am o groaza de treaba suplimentare saptamana asta. Niciodata nu ma invat si las totul sa se aglomereze. Cand ma mai eliberez promit sa o fac- probabil saptamana viitoare 😀
      De fundal nu stiu ce sa zic pt ca sincer nu stiu daca merge 😦 Sau nu stiu cum ar trebui sa fac sa il schimb 😦

  6. Cealaltă Ancuţă

    P.S. La multi ani!

  7. Pingback: Leapsa omul-carte | Mihaela Anghel

Leave a Reply

