Sortimente de ceai: Wild Cherry – Swetwood

Cu ceva timp in urma am castigat un concurs sponsorizat de importatorul de ceaiuri Sweetwood. Pe langa Wild Cherry am mai primit un sortiment intitulat Wild Blend pe care inca nu l-am incercat din varii motive. Dar nu scapa el de o degustare. Am tot amanat sa va povestesc despre acest ceai din cauza ca timpul nu este prietenul meu in ultimul timp.

Fiind un ceai de fructe (febletea mea) nu avea cum sa nu imi placa si sa imi incante simturile. Asadar acest ceiut foarte parfumat, dar si foarte concentrat contine urmatoarele ingrediente: bucati de mere, flori de hibiscus, macese, cirese acrisoare congelate, coacaze, arome.

Timpul de infuzare indicat este de 10-12 minute, dar daca il veti lasa 15 minute in ceainic va garantez ca se va face si mai concentrat. La un litru de apa merg adaugate 4-5 lingurite cu varf de ceai. Eu am pus pentru 400ml cam 2 lingurite si ceaiul mi-a iesit foarte concentrat si foarte aromat.

Dupa cum va spuneam si mai sus, bautura pe care am obtinut-o are o culoare rosietica foarte frumoasa, precum un vin rose. Gustul predominant din punctul meu de vedere este unul acrisor- amarui, dar foarte delicios. Ceea ce pe punguta scrie ca ar fi cirese acrisoare eu totusi cred ca sunt bobite de soc. Spun asta pentru ca le-am degustat dupa infuzie si numai cirese nu sunt. In orice caz este un ceai care merita incercat pentru parfumul si savoarea sa deosebita.  Cu siguranta este in topul meu intre ceaiurile de fructe.

Mi se pare ca datorita gustului sau acrisor iti da si pofta de mancare. Eu l-am baut neindulcit si a fost excelent. Piticul meu de pe creieras nu si-a cerut de data asta tributul de zahar. Din punctul meu de vedere merita incercat si ma gandesc, dupa ce voi termina plicul meu de 100g, sa il reachizitionez.

Sper sa nu il termin pana la vara pentru a incerca si un ice-tea. Datorita aromei sale acrisoare cred ca va fi o bautura minunata pe canicula, alaturi de cateva cuburi de gheata.

Il gasiti de cumparat aici la pretul de 12 lei. Am uitat sa mentionez faptul ca acea canita dragalasa din poza mi-a fost daruita tot prin amabilitatea celor de la Sweetwood. Ce mi-a mai placut este ca 3-4 zile dupa ce l-am pus in bucatarie, mi-a parfumat toata camera si nu am mai avut nevoie de odorizant de camera.

7 responses to “Sortimente de ceai: Wild Cherry – Swetwood

  1. Suna delicios 🙂 Eu inca nu am incercat vreun ceai de la ei si vroiam sa te intreb daca au conservanti sau arome caci as vrea sa imi cumpar some goodies. As incerca si altceva.

    Eu imi cumpar ceaiuri de la Carturesti, dar si cutiile pentru pastrare care imi plac foarte mult.

    • Ana printre ingrediente sa stii sa apare si numele arome, dar totusi printre bucatelele de fructe nu am vazut acele punctulete albe care apar in ceaiurile la plic. Poate sunt sub alta forma. De conservati nu spune nimic, deci nu cred ca au. Oricum, cu arome sau fara este un ceai foarte bun.
      Eu de la Carturesti mi-am luat o data teapa cu un ceai, asa ca a doua oara nu stiu daca mai fac pasul asta. Poate doar pentru Mate Hula Hoop.

  2. Suna tare bine. Eu am avut azi o mare surpriza; am comandat un inel handmade cu un ceainic si am primit si un plic cu ceai vrac (ceai negru cu petale de trandafir). Am fost f placut impresionata mai ales ca fata nu stie de pasiunea mea ptr ceai sau de blog. 😛

    • Ce frumos Mihaela! Sa ne povestesti despre el. Ai comandat cumva de la Miss Babacilu (parca asa ii era numele)?

  3. La multi ani! Simona.Scuze de iantarziere

  4. Nu, de la riluri.

Leave a Reply

