Sortimente de ceai: Hula Hopp – Casa de ceai

V-am mai povestit aici ca am descoperit ca imi place foarte mult ceaiul mate. Asa ca in cea mai recenta vizita la Carturesti nu m-am putut abtine si mi-am achizitionat un pliculet de 50g din sortimentul Hula Hopp fara sa mai astept mostra de la Mihaela.

Daca nu ati mai incercat niciodata mate pana acum, va sugerez sa incepeti cu acesta pentru ca nu are aroma aceea tipica amaruie si ierboasa a unui mate clasic. Gustul original al mate-ului este completat de aroma dulceaga data de bananele din zahar. In cazul in care nu stiati, mate este originar din America de Sud si mai este supernumit si aurul verde.

Ceaiul Hula Hopp este incadrat in categoria infuzie de plante pentru cunoscatori si contine: mate, banane din zahar, fulgi de cocos, lemn de santal, flori de nalba albastra, aroma. Felul in care se infuzeaza este unul foarte simplu: se aduce apa la temperatura de fierbere, se adauga 1,5 lingurite de ceai pentru 250ml si se lasa la infuzat 3-5 minute. Se serveste cu zahar brun, asta daca doriti sa il indulciti. Eu sincera sa fiu am simtit putin nevoia de zahar.

Veti obtine o bautura galbuie cu un miros puternic de mate, dar cu un gust mai pregnant de banane din punctul meu de vedere. Pe masura ce se raceste ceaiul incepe sa isi shimbe putin culoarea, devenind verzui.  Initial imi faceam griji vazand pe plic ca ar contine cocos, dar din fericire nu am avut parte de surprize neplacute. Asa ca, daca aveti probleme ca si mine cu cocosul in ceai, nu va faceti probleme pentru ca nu ii veti simtit deloc aroma. Mi s-a parut un ceai foarte suav si placut la gust si, chiar daca l-am baut seara, nu mi s-a parut sa aiba un efect energizant si am putut dormi fara probleme. Chiar ii spuneam Mihaelei ca m-a molesit putin.

Ce mi s-a parut tare simpatic a fost ca acele mici banane de zahar pot fi rontaite. Au un gust de banane bineinteles si sunt foarte dulci. Va invit sa cititi si parerea Mihaelei despre acest ceai.

Il gasiti de cumparat in librariile Carturesti la pretul de 8,9 lei punguta de 50g sau aici. Daca nu va doriti o punga intreaga am inteles ca se regaseste si in meniul ceainariei din librarie, asa ca il puteti savura in timp ce va delectati cu o carte.

4 responses to “Sortimente de ceai: Hula Hopp – Casa de ceai

  1. Foarte bun ceai! 🙂 Este cu siguranta printre preferatele mele.

  2. Buna Seara! V-am adaugat si eu pe http://www.dean-ionut.blogspot.com/ , v-as multumi enorm daca ati face si dumneavoastra acelasi lucru.O seara splendida va doresc.

Leave a Reply

