Si a fost si byron

Imi programasem de foarte mult timp sa merg la acest concert si aveam niste asteptari peste masura. Desigur ca am fost mai mult decat incantata si mi-a depasit asteptarile din toate punctele de vedere. Ii multumesc Valentinei ca m-a corupt sa mergem la un concert byron de cand i-am ascultat live la Guerrilla.

M-am simtit exceptional, am zambit cu gura pana la urechi, am dansat de pana si acum am febra musculara, am visat la cai verzi pe pereti…Am si uitat cand am fost ultima data la un concert, de orice fel. Cred ca au trecut ani buni, din studentie poate….Am uitat senzatia aceea placuta pe care o ai dupa un concert.

Mi-a placut acest concert, mi-a placut prea mult.  Imi pare rau ca este primul la care merg. Si desigur Dan Byron este gorgeous, more gorgeous than ever!  M-a suprins in mod placut cu lookul lui mai dur asa. Ma asteptam sa ma intimidez cand ma uit in ochii lui, dar este un om ca toti oamenii si foarte placut.

Apoi a urmat si muzica. Au inceput in forta cu The Alchemist pe care marturisesc ca nu am recunoscut-o din prima. A urmat A little bit deranged tot de pe albumul A Kind of Alchemy care live suna mult mai bine decat ascultata la calculator 🙂  King of clowns si Diggin’ a Hole m-au facut sa intru in acea stare euforica pe care ti-o ofera un concert demn de tinut minte. Nu a lipsit din playlistul lor nici War si desigur nici Perfect, piesa care da titlul ultimul lor album a carei interpretare a fost pefecta dupa cum ma asteptam. Ador varianta baietilor pentru ca iti ofera o alta stare, mult mai pozitiva decat cea cantata de Timpuri Noi.

Surpriza cea mai placuta pentru mine au fost piesele Daca vrei (cover dupa Celelalte Cuvinte) si Granita-n ranita care au fost amazing!!! Am ramas speechless la coverul dupa Ada Milea. Am observat ca marea majoritate a pieselor de pe noul album Perfect tind sa fie o idee mai lente si mai acustice decat originalele, ceea ce nu e un lucru rau. Se cunoaste foarte bine ca baietii si-au pus amprenta asupra melodiilor. Mesajul a ramas acelasi, doar ca forma in care au fost impachetate a fost putin modificata.

Ma simt minunat recunosc cu rusine ca nu o auzisem in varianta originala inaintea concertului. Cred ca a fost singura melodie cu care nu prea am rezonant tot concertul.

Apoi a venit randul la 1000 de chipuri care a fost superba, mult mai lasciva decat originalul! Vorbeam cu V inaintea concertului ca Dan Byron trebuie sa se fi simtit cel putin ciudat in postura de a face cover dupa o melodie al carei autor a fost el insusi.

Chihlimbar, una dintre cele mai misto piese de la Luna Amara a avut acel slowmotion care te face sa visezi. Marturisesc ca m-am transpus in timpul melodiei pe plaja din Vama Veche cu vantul adiindu-mi in par.

Au urmat Ploaie in luna lui Marte, Mierea, Songul puscariasului. Piesele cu care au cucerit the wild side of me au fost desigur I don’t want to entertain you si piesa finala Blow up my tears.

Spre tine ma-ndrept si cred c-ai o mie de chipuri… asta este prima fateta a trupei byron pe care o vad. Pentru ca am inteles ca la fiecare concert au cate un nou chip prin care reusesc sa te suprinda si sa te faca sa te simti per-fect mi-am promis sa nu mai ratez niciunul.

Bravo byron!!! Sunteti perfecti!

Sursa foto

12 responses to “Si a fost si byron

  1. Cealaltă Ancuţă

    Super articol Simona! Felicitări.

  2. Wow, iti dai seama ce bine ma simt cand spui ca eu te-am corupt sa mergi la concert;;) Wohooo!!!:D Impartasesc si eu aceleasi impresii ca si tine, doar ca imi pare rau ca n-am dansat mai mult, dar in nici un caz nimeni nu va putea intrece la capitolul dezlantuire :)) ( -> I mean that in a good way, u girls :D) -> and the (now) public pictures can prove it:)) Ahm. A fost tare, m-am simtit si eu foarte bine, partial datorita muzicii si a trupei cu tot cu Dan in frunte :D, dar mai ales datorita companiei ;;) So, yeah, you can have your own “wohoo” now:P A fost chiar mai bine decat ma asteptam ca atmosfera, all in all super-micheteau :D.
    Aaasa, si sa nu uit ca eu m-am ales cu pana lui Dan (una din cele 5 pe care le avea-> e rosie si scrie Planet Waves pe ea:D). So…wohoo, da, pot sa concluzionez ca pentru mine si sfarsitul a fost peRfect:D

    • Well V mie imi placea Byron inainte sa ma bati tu la cap cu ei (I mean that in an good way too!), dar cu ajutorul tau i-am aprofundat mai bine 😀 Deci be prowd, esti o deschizatoare de drumuri.
      Oh, you make me blush! I told you we are not sain (cel putin eu 🙂 ) Sper ca nimeni (cunoscut) sa nu vada pozele alea, este destul ca le stim doar noi 😀 Trebuie sa repetam experienta asta mai des, asa e?
      I am gelous, vreau si eu pana lui Dan, chiar daca nu am ce face cu ea :)) Dar pentru o pana din aia as invata sa cant si la chitara :))

  3. Oh, believe me, I am very proud;;) Si da, trebuie sa facem un repeat, neaparat:D Vezi ca ramane in scris treaba asta:D Cat despre chitara -> eu te cred pe cuvant;;) 😛

    • You should be! 🙂 Dap, e in scris ca o sa repetam treaba- doar ca ar tb sa ii rugam pe Byron sa vina cat mai curand :))
      You should teach me “sa cant canticele” (you know what I am talking about) 😀

  4. =)) Intai sa imi zici ci stii s’ faci:))

  5. It’s peRfect =))

  6. Cealaltă Ancuţă

    Tu, acum mi-am dat seama, stii ce lipseste din articolul tau? Niste linkuri catre melodiile bolduite. Serios. Pentru necunoscatori…

  7. Pingback: Byron în Iaşi « Cronicile Ancuţei

Leave a Reply

