Men of a Certain Age

Este prima data cand recunosc in mod oficial pe blog ca urmaresc unele seriale si nu sunt foarte mandra de asta, gen Gossip Girl sau Pretty Little Liars. Stiu ca sunt copilaresti si stupide, dar daca m-au prins in mrejele lor nu prea mai am scapare. Dar sa nu divaghez. De cand au luat pauza imi doream un inlocuitor pentru a-mi umple serile cand vin de la serviciu, dar nu am chef de un film. Nu a durat mult si recomandarea a venit din partea Cristinei cu Men of a Certain Age. Recunosc faptul ca m-a atras distributia lui: in primul rand Scott Bakula (urmaream Quantum Leap acum 100 de ani cu sfintenie), apoi Ray Romano (Dear Raymond).

Am urmarit trailerul, am mi-am descarcat primul sezon si am inceput sa il devorez in portie de 2 episoade pe zi. Va marturisesc ca acest serial nu se adreseaza unui anumit segment de varsta, desi vazand varsta personajelor (48-49 de ani ) ai zice ca este pentru varsta a doua.  M-a captat din prima si imi place, imi place tare mult. Asta pentru ca aceste personaje trec prin niste intamplari sau au anumite temeri si atata de mult ma regasesc in ele.

Subiectul nu vi l-as putea spune foarte clar pentru ca fiecare episod constituie o poveste noua.  Practic urmarim povestea a trei prieteni din copilarie – Joe Tranelli (Ray Romano), Terry Elliott ( Scott Bakula), Owen Torreau Jr ( Andre Braugher) a caror varsta se invarte pe undeva pe la 48-49 de ani si trec prin acea mid- life crisis.

Joe, proaspat divortat este putin prea nevrotic din punctul meu de vedere . Visul lui a fost sa devina un jucator profesionist de golf, dar a ajuns doar proprietarul unui magazin cu decoratiuni pentru petreceri. Pe langa asta mai are si patima pariurilor. Personajul nu prea imi place pentru ca nu ma regasesc in el. Ma enerveaza ca isi face griji din orice si este putin paranoic.

Terry nu prea are responsabilitati atat de mari. El este exemplul tipic al eternului burlac. Schimba femeile precum sosetele (le prefera pe cele mult mai tinere lui), niciodata nu are o relatie stabila. Pana si locul de munca nu ii este unul bine inpamantenit. Mai jongleaza din cand in cand cu actoria. Sincera sa fiu nu prea am inteles bine ce face el in locul de munca actual. Oricum personajul lui imi place mult mai mult decat cel al lui Ray Romano pentru ca este mult mai activ si mai salbatic si nu se gandeste de 10 ori pana sa decida ceva.

Owen Jr este un vanzator de masini, diabetic si foarte stresat la locul de munca. Asta pentru ca lucreaza in firma tatalui sau care il piseaza in fiecare episod cu cate ceva, nerecunoscandu-i adevaratele merite. Mi-a placut tare mult episodul cand Owen era foarte stresat de faptul ca unii clienti (de fapt toti) il urasc dupa ce cumpara o masina de la el din cauza pretului mult prea mare. Asa ca se hotaraste sa adopte o tactica prin care sa fie apreciat de clienti si ajunge chiar vanzatorul lunii, spre mirarea tatalui sau. Nu va spun care este tactica, doar va recomand sa urmariti episodul.

Vi-l recomand pentru ca este foarte fain. E o comedie cu note dulci- amarui in unele circumstante, cam asa cum este viata reala.

2 responses to “Men of a Certain Age

  1. O sa ma uit si eu la el, tu si Cristina m-ati facut tare curioasa. 🙂
    Ah, si referitor la seriale, stai linistita…si eu ma uit la toate prostioarele si uneori mi-e cam jena, da ce sa fac…imi plac. Chiar si astea cu adolescenti…Bine macar ca nu ma uit si la Hannah Montana. :))

    • Mihaela, chiar ti-l recomand. Mie imi place destul de mult! Uf…cu serialele astea de duzina ma fac de tot rasul, dar ce poti face cu gusturile omului? 😀 Apropos de Hannah Montana sau cum o mai chema… nu cred ca m-as putea uita nici intr-o suta de ani la serial la cat de tare ii detest vocea aia hodorogita 😀

Leave a Reply

