Nightwish – Les Essences d’Amelie

V-am marturisit in repetate randuri ca parfumurile sunt de departe febletea mea principala. Si nu orice parfumuri, ci doar din acelea “de firma”. Dar pentru ca de vreo 2 ani incerc sa duc un trai cat mai sanatos folosind produse cosmetice cat mai naturale si evitandu-le pe cat posibil pe cele din comert, am zis ca merita sa incerc sa fac ceva si in legatura cu parfumurile obisnuite. O fi mirosind ele ca un mar proaspat sau ca o frezie imbobocita, dar desigur ca uleiurile din ele sunt cat se poate de toxice si sintetice. Cine a auzit de ulei esential de frezie sau de mar?

Si pentru ca Diana mi-a citit gandurile, am primit de la ea un parfumel care mi-a facut cu ochiul de ceva timp si anume Nightwish. Trebuie sa va spun totusi cateva cuvinte despre ceea ce a realizat Diana in premiera pentru Romania, ea fiind prima creatoare de parfumuri naturale de la noi.  “Parfumurile Les Essences D’Amelie sunt o sinergie minunata de esente naturale – uleiuri esentiale, absolute, extracte cu dioxid de carbon, tincuri, infuzii si substante izolate din surse naturale – menite sa creeze o aroma de “je ne sais quoi” care sa faca femeia speciala, de neuitat.” Aceste minunate parfumuri din colectia Les Essences d’Amelie se adreseaza tuturor celor care  “vor sa foloseasca  un parfum 100% natural, cu ingrediente pretioase; femeilor care vor sa se simta speciale, unice dar care in acelasi timp sunt preocupate de sanatatea lor, a copiilor lor, de natural, firesc. Ah, dar sa nu uitam de barbatii puternici si originali!

Dar intorcandu-ma la parfumul pe care l-am testat eu de vreo 5 zile incoace si anume Nightwish va pot spune ca imi place tare tare mult. Comparandu-l cu Voyage  a Capri care este tot natural, Nightwish mi se pare mai finut si mai pur si indraznesc sa pun ca poate si mai natural. Primul imi dadea dureri de cap, dar Nightwish nu imi creeaza niciun fel de probleme in sensul asta.

Va spuneam ca l-am folost vreo 5 zile timp in care mi-am format o parere despre acest minunat parfum. Cred ca este unul dintre cele mai suave si mai delicate parfumuri pe care am avut ocazia sa le folosesc pana acum. Prima data cand il miros dupa ce ma parfumez cu el, simt  notele de varf compuse din lavanda (pe care o ador), apoi ceva putin mai condimentat – banuiesc ca este patchouli. Dupa vreo jumatate de ora cand se mai aseaza pe piele incep sa isi faca aparitia notele de mijloc prin mirosul acrisor de mandarine, iar la final notele de baza care te invaluie si te fac sa plutesti pe taramul viselor sunt cele de magnolie si musetel. Am folosit acest parfum si inainte de culcare si somul mi-a fost mult mai linistit. Am dormit precum un bebelus neintors, eu care de regula ma trzesc cand ma intorc de pe o parte pe alta.Imi aduce aminte de o apa florala de la Yardley- English Lavender, doar ca Nightwish este un parfum mult mai complex.

Pe pielea mea tine cam vreo 5- 6 ore, poate si pentru ca nu am pielea uscata. Oricum inainte de a va achizitiona un parfum natural este bine sa cititi indicatiile oferite de Diana aici

Este un parfum romantic si delicat, usor si foarte vaporos si ierbos daca as putea sa ii spun asa. Cand il port ma duce cu gandul la rochii din voal, pastelate si usoare precum o adiere de primavara.

Mi-a placut tare mult ca Diana este atenta foarte mult la toate detaliile: incepand cu compozitia parfumului, continuand cu sticluta simpluta (doar nu folosesti ambalajul, ci continutul) si pana la cutiuta deosebita in care a fost impachetat (cu fundita) si potpourri-ul din interiorul cutiei.

Diana este cea care a avut indrazneala si curajul sa faca primul pas in Romania in aceasta directie a parfumurilor naturale si pot sa spun ca sunt mandra ca o cunosc, chiar si virtual.

Pretul unui parfumel precum am eu este de 79 lei pentru 30 ml si il puteti gasi aici. Mi se pare un pret foarte un pentru cat de natural este. Pentru a fi la curent cu noutatile Dianei o puteti gasi si pe Facebook

Iti multumesc Diana pentru tot! Urmatorul parfum pe lista va fi Inception!

6 responses to “Nightwish – Les Essences d’Amelie

  1. Draga mea, ma bucur foarte mult ca-ti place ! Sa-l folosesti sanatoasa ! Am pus jumatate din sufletul meu in parfumurile astea 🙂 si nu pot decat sa ma foarte bucur cand vad ca este apreciat :*:*

    • Diana multumesc tare mult petru parfumel si pentru toata seriozitatea! Te cred ca fiecare parfumel este o particica din sufletul tau! Sper ca lumea sa fie din ce in ce mai deschisa pentru natural si sa fie areciata munca ta din ce in ce mai mult. Nu voi minti, voi mai folosi in paralel si parfumuri obisnuite ca am o colectie marisoara si imi e aiurea sa le arunc pe toate 😀

  2. Haha, scumpa mea, si eu mai folosesc parfumuri conventionale ca imi plac prea mult 🙂

    • Eh, eu le mai folosesc pentru mirosul lor sintetic a briza marii, dar si pentru ca imi e mila sa le arunc sau sa le dau mai departe 😀 Sunt zgarcita, stiu :))

  3. Si mie imi plac foarte mult parfumurile, mai ales cele tari

    • Paul, asta este prima si ultima data cand iti voi accepta reclama pe blogul meu. Si mie imi plac parfumurile, dar nu intru pe siteul tau sa imi fac reclama.

Leave a Reply

