Amalgam de filme 3

Din seria filmelor pe care le-am vazut in ultima saptamana (da, sederea la ai mei m-a determinat sa ma uit mai mult la TV), va prezint cateva care mi-au placut mai mult sau mai putin.

Le Gendarme en balade (1970)– Nu stiu daca exista cineva care sa spuna ca Louis de Funes nu este unul dintre cei mai amuzati actori ai tuturor timpurilor. Pentru mine una este cu siguranta pe locul intai. Filmele facute de francezi au acel je ne sais quoi care ma fac sa le indragesc extrem de mult. Fimul de fata, din seria celor cu jandarmii nu face exceptie de la regula. Este o comedie delicioasa care m-a facut sa rad cu gura pana la urechi datorita comicului de situatie si a intrepretarii fara cusur.

The Rusia House (1990)– cred ca este primul film in care joaca Sean Connery care nu mi-a placut. Desi intrepretarea lui si a lui Michelle Pfeiffer au fost decente, scenariul a lasat de dorit. Un fost editor britanic este contactat de serviciile secrete deoarece o rusoaica pe nume Katya dorea sa-i inmaneze un manuscris, care continea secrete militare ale Rusiei. Acest editor va fi folosit pentru a se afla veridicitatea insemnarilor.

A Good Woman (2004)– bazat pe clasica piesa de teatru scrisa de Oscar Wilde Lady Windermere’s Fan, filmul ne duce undeva pe la inceputul anilor ’30 (cat mi-ar fi placut sa traiesc in acea perioada) pe riviera italiana, mai precis in Amalfi. Este genul acela de drama romantica care iti va placea pe moment, dar pe care o vei fi uitat imediat dupa. Desi mi-a placut tare mult de Helen Hunt pentru ca se mula destul de bine in pielea personajului (o seducatoare cu o reputatie indoilenica), parca nu se integra atat de bine anilor ’30.

The Fountain (2004)– si am pastrat the best for last. Un film care ma face sa plang de fiecare data dupa ce il urmaresc, care imi face pielea buburuze si mereu ii descopar noi semnificatii. Poate prima oara cand il vezi nu intelegi chiar totul. Oricum este un film unic care merita vazut iar si iar. Este psihedelic, cosmic, mistic, romantic, dar foarte trist. Viata nu se materializeaza cel mai bine in ceva (in cazul acesta gasirea Fantanii Vietii) , ci in cineva (dragostea nemuritoare, atemporala). Oricine va cauta sursa vietii intr-un obiect, fie el unul fantastic si mistic, va esua in final. Coloana sonora reliazata de Clint Mansell este impresionanta si face ca scenele dramatice sa fie si mai patrunzatoare.

2 responses to “Amalgam de filme 3

  1. Am vazut si eu o multime de filme saptamana asta. šŸ™‚
    Il ador pe Louis de Funes, imi aminteste de copilarie, cand ma uitam la seria Jandarmul cu mama. šŸ˜›

    • Si mie imi aminteste de liceu cand ma uitam la filme si nu aveam nicio grija!
      Abia astept sa vad ce ai mai vizionat tu frumos sa ma inspir din alegerile tale šŸ˜€

Leave a Reply

