Parks and Recreation

Mereu sunt in cautare de ceva nou. Asta pentru ca deja m-am cam saturat de Gossip Girl, iar Men of a Certain Age au luat pauza. Am avut si o dezamagire crunta cu Party Down, dar mai bine nu va povestesc. Pana va reaparea Men of a Certain Age sau South Park sau altceva care sa imi capteze atentia cat de curand, am optat pentru Parks and Recreation. De regula cand testez un serial nou descarc doar primul episod, poate si al doilea. Ei, de data asta am descarcat primele 2 sezoane si bine imi pare ca am procedat asa.

Cu siguranta le veti recunoaste din poza de mai sus pe Amy Pohler (Saturday Night Live, Baby Mama etc) si Rashida Jones (The Office). Marturisesc faptul ca l-am ales mai mult datorita lui Amy Pohler care mi-a placut tare mult in show-ul difuzat de NBC, dar si pentru ca acest serial a fost nominalizat la premiile Emmy. Din primele minute ale serialului mi-am dat seama ca sursa de inspiratie a lui, de fapt calapodul dupa care a fost facut, este The Office (care mi-a placut enorm de mult la inceput, dar acum parca e din ce in ce mai lipsit de acel umor sadic). Este acelasi tip de mockumentary (nu stiu cum as putea sa traduc asta in romaneste sa fie cat mai fidel realitatii)- un documentar ironico-satiric la adresa functionarilor publici, in cazul acesta din departamentul Parcuri si Agrement.

Personajul principal este Leslie Knope (Amy Poehler), directorul adjunct al departamentului de Parcuri si Agrement din orasul fictiv Pawnee, Indiana. Knope isi asuma un proiect destul de bizar impreuna cu o asistenta medicala pe nume Ann Perkins (Rashida Jones): sa transforme o gropa abandonata intr-un parc, incercand in acelasi timp sa isi croiasca drumul prin politica administratiei publice locale.

Partea cea mai hilara, cel putin din punctul meu de vedere, este entuziasmul ei nemarginit si telurile putin irealiste care, desigur  ca nu sunt deloc impartasite de colegii ei nemotivati. Intr-adevar acest serial m-a facut inca o data sa apreciez calitatile de actor de comedie ale lui Amy Pohler. Serialul este in genul acela cu umor sadic, dar uneori si absurd, cu situatii stanjenitoare incat, daca ai fi tu personal pus in acea situatie, nu ai sti ce sa faci: daca sa plangi sau sa razi.

2 responses to “Parks and Recreation

  1. Mersi ptr recomandare! (stii ca mereu caut seriale noi).
    Am o veste buna pentru tine, a aparut azi un nou episod din South Park. 😛

    • Mihaela sunt sigura ca o sa iti placa serialul asta!
      Multumesc mult pentru vestea cea buna! De regula Tibi downloadeaza serialele la care ne uitam impreuna, dar de South Park nu mi-a zis nimic pentru ca pe imdb scria ca apare in mai abia.

Leave a Reply

