[Inchis] Concurs: castiga o carte si un DVD

Mi-am luat inima in dinti si am zis ca trebuie sa fac si pasul aceasta. Iata primul concurs pe care il gazduieste blogul meu, dar daca va avea succesul scontat (desi cine stie, tinand cont ca premiul este o carte), va promit ca aceasta nu va fi singura data cand gasiti aici surprize.

Premiul de aceasta data este o carte oferita de editura Allfa, carte ce apartine noii colectii Strada Fictiunii. Cartea este cea despre care v-am povestit ultima data – Magazinul de sinucideri de Jean Teule. Mai pun la bataie pentru castigator drept bonus DVD-ul filmului Charlie Wilson’s War.

Ce trebuie sa faceti pentru a intra in tragerea la sorti pentru aceste mici premii, este sa imi lasati un comentariu in care sa imi spuneti cartea care v-a placut voua cel mai mult si intr-o scurta fraza sa motivati aceasta alegere. La final, va rog sa imi lasati si o adresa de email valabila la care voi urma sa va contactez ulterior.

Castigatorul va fi ales prin tragere la sorti si anuntat pe data de 23 mai.

Nota: Persoana castigatoare care nu isi revendica/ridica premiul de la posta isi va pierde definitiv dreptul de a mai participa la viitoarele concursuri organizate pe acest blog. Stiu ca sunt exigenta, dar costul expedierii va fi suportat din buzunarul meu, asa ca vreau sa ma asigur ca voi colabora cu persoane responsabile.

Multa bafta va doresc!

Sursa foto

31 responses to “[Inchis] Concurs: castiga o carte si un DVD

  1. “Memoriile unei gheise” mi se pare o minunata incursiune in viata unor femei cu o viziune foarte limitata asupra vietii. Cel putin asa reiese din actiunea romanului. Si totusi poate tocmai acest fapt m-a facut sa le admir…e greu sa stii sa faci un singur lucru si poate unul dintre cele mai complicate… sa faci un barbat sa se simta bine si sa fie dispus sa plateasca doar pentru o simpla conversatie. Dedicarea lor acestui scop si eliminarea tuturor posibilitatilor de afirmare pe alte planuri, infirma totusi gresita perceptie cum ca gheisele ar fi niste… doamne de companie… mai intime ca sa zic asa. Pentru ca daca romanul respecta realitatea foarte putine faceau mai mult decat de a discuta cu un barbat in timpul petrecerilor. Iar cele care o faceau nu erau niste gheise adevarate,arta conversatiei si a intuitiei fiind principalele arme.

  2. Despre frumuseţea uitată a vieţii, Andrei Pleşu

    E clar: nu mi-am dorit nicio secundă să ajung la ultima sa filă. Pagină cu pagină am simţit plăcerea unei adevărate lecturi, mi-am bucurat simţurile înfruptându-mă din erudiţia, măiestria scriitoricească, limpezimea cugetului, seninătatea afectelor împletite în scurte sugestii de parcurs. Au trecut doar minute şi deja îmi e dor !

  3. Magicianul – John Fowles
    Prima carte de John Fowles citită şi cu siguranţă cea care m-a marcat cel mai tare. A fost o adevărată escapadă din cotidian să o citesc, să mă pierd într-o lume fantastică, plină de mistere, simboluri şi înţelesuri… o lume ce pare atât de departe şi de greu de înţeles, dar care este de fapt lumea interioară a fiecăruia. O carte din care am învăţat că cele mai nebuneşti vise sunt mai reale decât însăşi existenţa noastră.

  4. Colectionarul de John Fowles. A intrat in topul cartilor mele preferate datorita povestii: m-a impresionat. Un barbat, care abia castigase la loto, a incercat (si a si reusit) sa rapeasca o frumoasa domnisoara care ii atrasase atentia in mod special. Povestea este originala, si am meditat putin timp atunci cand am aflat ca acesta este romanul lui de debut. Este scrisa din doua perspective: a rapitorului si a victimei si este usor de citit, fara cuvinte pe care nu le stiu, si care ar strica frumusetea lecturii, stand si cu dictionarul langa mine. Si din cauza asta, prefer sa citesc carti mai mult pentru varsta mea, usor de inteles si cu o poveste complexa si originala.
    Email-ul: roxy_roxana_100@yahoo.com

  5. Romanul meu preferat e, asa cum am mai si discutat deja, Eseu despre orbire, de Jose Saramago. Mi-a plăcut pentru că, din punctul meu de vedere, descrie exact instinctul animalic tipic umanităţii, care nu se poate dezbăra nicicum, nicicând, de primitivism.
    Adresa mea de e-mail o ştii, aşa că nu o mai pun aici :P.

  6. Grea alegere… au fost atatea carti care s-au confundat cu substanta sufletului meu incat uneori imi pare ciudat ca joaca un rol atat de important si pentru altii (vezi “Magicianul” mentionat mai sus), care mie-mi sunt atat de intim legate de procesele inca stangace ale mintii mele cand vine vorba sa inteleg lumea…
    Aleg insa “Dragostea in vremea holerei”… pentru ca m-a facut sa cred in continuare.

  7. Mult timp cartea mea preferata a fost Portretul lui Dorian Grey. Poate ca acolo a inceput placerea de a citi fantasy…desi pe-atunci, nu se numea taman asa. Acum totusi…mi-e prea greu sa ma opresc la o singura carte preferata. Pentru mine intrebarea asta este un fel de… “Sophie’s Choice” :). Asa ca…nu stiu daca ma incadrez la concurs…. dar tare mi-as dori cartea aceea. 🙂

    P.S. Te citesc in reader asa ca nu am observat pana acum template-ul acesta..e superb! Imi place la nebunie! 😀

  8. ,,Memoriile unei gheise,, , o carte care m-a impresionat foarte mult: atmosfera, nuantele surprinse, lumea apusa. Excelenta!
    maciucafelicia@yahoo.com

  9. ,,Imparateasa matasii,,, o carte in care istori, religia si un fin talent in observarea naturii umane exceleaza.

  10. ,,Codul lui da Vinci,, o carte citita pe nerasuflate, impresionanta pentru ipotezele pe care le pune, bogata in simbolistica

  11. ,,Cartea nuntii,,am recitit-o cu infinite nuante noi.Lumea descrisa, mentalitaea, nuantele surprinse o fac oricand o lectura agreabila.

  12. Oscilez intre Dinti albi de Zadie Smith si Pamantul de sub talpile ei de Salman Rushdie. Dinti albi m-a uimit prin complexitatea temelor abordate iar Pamantul de … prin complexitatea personajelor. Le recomand in egala masura pe amandoua. Lectura placuta!

  13. Cand ma gandesc la o carte care mi-a placut cel mai mult, prima care imi vine in minte e Buna seara, Melania! a Rodicai Ojog-Brasoveanu. Chiar daca e o carte mai veche, eu am descoperit-o doar cand eram la facultate, si pot sa spun ca mi s-a parut memorabila si imprevizibila, neegalata inca printre preferintele mele.

  14. Mie cred ca cel mai mult mi-a placut The Waves de Virginia Woolf pentru ca surprinde firul gandirii umane de la forma primara la cea mai complexa si iti transmite un sentiment de visare si…introvertire prin faptul ca te regasesti nu neaparat in continut, ci in mecanismul de constructie al gandurilor. Tehnica e de notat, neavand dialoguri, doar monologuri. Literatura modernista in general se foloseste de anumite tehnici care contribuie la constructia si transmiterea eficienta a mesajului, folosirea lor fiind poate la fel de importanta ca si continutul in sine. Ar fi multe de spus, dar cel mai bine cititi cartea. Oricum, eu o recomand celor care se stiu mai visatori din fire:P , plus ca este un test de rabdare intr-un anumit sens, asa ca … lectura placuta:)

  15. Haos calm de Sandro Veronesi-pentru ca este o veritabila descriere a situatiei unui tata si a fiicei lui dupa ce moare mama.Arata foarte interesant cum poate reactiona un om la durere.

  16. Cartea care imi place cel mai mult este “Al cincelia munte” de Paulo Choelho, deoarece ma atrage profunzimea cu care autorul relateaza povestirea, etapele pe care trebuie sa le treaca pentru a ajunge la mantuire.

  17. Ioneasa Maria Ramona

    Am citit un roman f bine vandut si f mediatizat, se numeste “Eat, pray, love”, de Elizabeth Gilbert. Intai am vazut filmul, apoi m-am hotarat sa citesc si cartea. Cartea este exceptionala, scriitoare vorbeste despre propriile trairi, despre tumultul vietii, despre lupta interioara de a-si parasi sau nu sotul. Are curajul de a pune punct unei casnicii ratate, pierde totul dar nu se descurajeaza si se hotaraste sa plece. Pentru ca este mereu dornica de aventura si de calatorii, se hotaraste sa calatoreasca in Italia, unde descopera placerea de a manca si invata de la prietenii ei italieni ce inseamna “dolce far niente”. Apoi pleaca in India, unde spera sa il descopere pe Dumnezeu, spera sa se descopere pe sine. Aici , in India, in ashramul unde sta are parte de o revelatie divina. Urmatoarea destinatie este Indonezia. Se reintoarce in acesta tara pentru ca asa i-a prezis un batran vraci. Si tot aici isi descopera sufletul pereche. Povestea de dragoste pe care o traieste e diferita de tot ce a trait pana atunci.
    Imi place stilul pe care il foloseste scriitoarea, este ironic, exuberant, dinamic, presarat pe alocuri cu mici glumite, jocuri de cuvinte, e ca si cum ai sta la o cafea cu un prieten si ti-ar povesti intamplarile si aventurile prin care a trecut.

  18. O carte care mi-a placut foarte mult a fost ,,Invingatorul este intotdeauna singur” de Paulo Coelho. Imi plac cartile care au cate un pic din toate, iar aceasta carte are suspans, romance, putin despre lumea celebritatilor si se petrecere in zilele noastre, deci este foarte moderna si originala in acelasi timp. O recomand cu incredere!

  19. O carte care mi-a placut deosebit de mult si continua sa-mi placa este “Tess d’Uberville” deThomas Hardy. Cartea m-a impresionat prin subiectul abordat, urmarindu-se indeaproape destinul lui Tess si transformarile care se petrec in sufletul ei. Finalul implicabil este unul tragic care m-a impresionat si prezinta resemnarea lui Tess in fata soartei ce o asteapta.
    Adresa de e-mail : ralucutza_necula@yahoo.com

  20. Cartea cea mai captivanta pe care am citit-o a fost “Mesaj de departe – manuscris gasit intr-o sticla” de Nicholas Sparks. Am inceput-o si terminat-o in aceeasi zi. Nu am cuvinte sa descriu destul de frumos sentimentele eroilor principali. Citind-o parca luam parte la actiunea din carte.

  21. Eu am fost fascinata de seria “WINNETOU” de Karl May. Am trait o aventura in Vestul Salbatic incredibila, fascinanta si de neuitat.

  22. Cea mai interesanta carte si in acelasi timp si educativa a fost ”
    Schimba-ti intrebarile, schimba-ti viata : 10 sfaturi pentru o gandire investigativa” de Marilee Adams. Daca citesti aceasta carte inveti cum sa rezolvi problemele din viata personala si cea profesionala.

  23. Cartea de suflet este Zorba Grecul de Nikos Kazantzakis.
    Toata intelepciunea unui popor s-a adunat in acest personaj.Zorba iubeste veselia, traieste prin muzica, danseaza cu patima.Zorba respira viata… si niciodata ,asa cum zice el , nu i-a fost rusine de sufletul lui.

  24. O carte interesanta pe care am citit-o a fost “Iarna vrajbei noastre” de John Steinbeck. Zbuciumul interior a lui Ethan Hawley, personajul principal, stiind ca familia sa avea pretenţii din ce în ce mai mari de la el, dupa ce familia lui isi pierde averea si drama lui care îşi sacrifică sufletul pentru a parveni sunt prezentate in aceasta carte de John Steinbeck cu ironie.

  25. “Din psihologia poporului roman” de D. Draghicescu
    Pana sa citesc aceasta carte stateam si ma gandeam de ce mentalitatea poporului roman nu este ca cea a englezilor, japonezilor ,germananilor,etc. si mi-am dat seama ca totul sta in influentele primite in formarea sa ca popor. Influentele negative sau pozitive au dus la alterarea noastra ca neam deci nu putem spune neaparat ca totul se datoreaza zilelor noastre ci a timpului trecut si a structurii de baza. Romanii inca sunt pe drumul cel bun fata de alte popoare , un exemplu in acest sens ar fi respectarea regulilor de peste hotare chiar daca la revenirea lor in tara devin din nou necioplitii (ghertoi in termeni mai de mahala) Romaniei.
    Cartea schimba mentalitatea…

  26. Morometii e un din cartile cele mai amuzante, interesante in care actiunea te transpune in acele timpuri minunate.

  27. Marin Loredana

    Paulo Coelho – La Raul Piedra Am Sezut Si-Am Plans
    O poveste de dragoste impresionanta.

  28. Verdictul lui Franz Kafka. Teoretic -doar o nuvela. Care nu difera prin nimic de o opera ale carei legi devin limpezi pentru fiecare cititor. Dar care , la fiecare noua lectura, naste noi nuante. Pentru ca se refera la comunicarea noastra semi-autista. Pentru ca ofera oglindirea relatiilor sfasiate cu cel de alaturi. Pentru ca realitatea noastra, concreta, tumultoasa, stresanta, kitsch, vulgara este ea insasi roman de duzina si de aceea simtim nevoia imperioasa de a ne ingropa in noi insine. Pentru ca, rand pe rand, suntem tatal, prietenul din Rusia, logodnica sau freamatul de sub pod. Si, abia dupa a nu stiu cata lectura intelegem ca ramanem un fel de Georg Bendemann. Deoarece, textul a fost scris in septembrie 1912. In mai 2011 , recitindu-l imi dau seama ca timpul este un lac inghetat. Sau doar o oglinda.

    vinkenthi@yahoo.com

  29. O carte foarte buna pe care am citit-o a fost “Hitler, germanii si solutia finala” de Ian Kershaw. Sunt pasionat de istorie si mi-a placut. M-a ajutat sa inteleg mai bine perioada razboiului si atrocitatile lui.

  30. Mi-e greu sa zic doar o carte, sunt prea multe. Oricum sunt mai mult decat fascinat de Dune de Frank Herbert, de imaginatia lui bogata, in acelasi timp imi place cam tot ce am citit de Paolo Coelho (nu prea mult, din pacate). Una dintre cartile remarcabile pe care le recomand tuturor este Padurea norvegiana de Murakami, o carte mai altfel pentru cultura mea sa zicem de european. Nu am talentul si in general nu imi place sa imi zica cineva despre ce este o carte sau un film, pentru ca dupa aceea mi se pare plictisitor. Dar este o carte care merita citita, pentru realismul ei socant si stilul intrucatva apropiat de cel al lui Coelho. O carte pe care o recomand celor sensibili preocupati de problemele existentiale. warmarian@yahoo.com

  31. Simon Alexandra

    Buna! Cartea mea preferata este ‘Alchimistul’ de Paulo Coelho. Am citit-o de curand si mi-a placut foarte mult datorita ideilor pe care le prezinta autorul, felul cum prezinta viata si schimbarile intervenite in viata eroului principal, dar, mai ales, finalul care s-a potrivit perfect.

    al3cu_stelista@yahoo.com

Leave a Reply

