Castigator concurs

Castigatorul concursului este participantul cu numarul 7, respectiv Diana. Felicitari Diana si va mai astept si luna viitoare tot cu un concurs de acest gen. Castigatoarea va fi contactata de mine pe e-mail astazi, urmand ca zilele viitoare sa trimit cartea si DVD-ul.

5 responses to “Castigator concurs

  1. Felicitari Diana! 🙂

    • Mihaela, eu ma bucur nespus ca a iesit Diana castigatoare mai ales ca stiu sigur ca va citi cartea. Plus de asta chiar si-o dorea tare mult. Ti-am zis azi cate controverse a iscat Magazinul de sinucideri 🙂
      Oricum luna viitoare voi mai organiza un concurs 😀

  2. Multumeeeeeesc! :* 🙂

  3. Buna ziua
    Va scriu in speranta unui schimb de linkuri – 3 way link exchange – in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe site-ul http://iasi-city.com iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice)
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ
    Va multumesc anticipat si va doresc multa sanatate si toate cele bune.

    • Imi pare rau, dar linkurile din blogul meu sunt doar ale persoanelor pe care le urmaresc. Asadar nu fac schimb de linkuri, chiar daca e triangular sau nu.

Leave a Reply

