Despre Book Depository

La indemnul Mihaelei, m-am gandit sa va povestesc putin despre experienta mea cu Book Depository. Aflasem de multisor de acest site (cred ca prima data am auzit de el citind-o pe mica boema) dar, din cauza unor impedimente (ba nu aveam card international, ba imi era teama ca imi iau teapa – da stiu gandire paranoica) am tot amanat momentul primei comenzi. La incurajarile Dianei am indraznit sa dau comanda doar de doua carti (probleme financiare). Iata ce mi-am luat eu:

Ambele carti au costat 5.99 euro (Little Dorrit a fost 3.53, iar Room with a view – 2.46). Un adevarat chilipir, nu? Pentru a da comanda nu ai nevoie decat de un card international (eu am l-am folosit pe cel al prietenului meu- Bancpost). El este singurul din familie care are un card international, dar e bine ca nu am acces 100% la el caci altfel ma tem ca as da faliment atata vreme cat am prins gustul. Pentru ca eu nu stiam initial care este rata de schimb si m-am agitat precum un pepsi pe tema asta- se considera cursul bancii (unde aveti cardul) din ziua comenzii. Cartile ajung la OP de care apartineti (desigur mai intai primiti un aviz) cam in 10 zile. Mie cele doua carti mi-au ajuns in plicuri diferite (o carte avea un tip de livrare estimat un picut mai mare), dar le-am ridicat in aceeasi zi desi am primit un singur aviz. M-a bucurat si semnul de carte Google cheat sheet.

De ce voi mai comanda de la ei:

  • transportul este absolut gratuit cam oriunde in lume
  • preturile sunt destul de mici comparativ cu cele care se practica la noi pentru cartile in engleza
  • departamentul serviciului cu clienti este extrem de bine pus la punct (le-am trimis un mail in seara comenzii si am primit un raspuns la cateva minute)
  • nu exista o comanda minima
  • daca iti faci cont (desi pentru a da comanda nu e obligatoriu sa faci asta) poti adauga in wishlist toate cartile ce iti fac cu ochiul (ca sa fii sigur ca nu uiti de ele pana data viitoare)
  • mai mereu au reduceri destul de consistente (de asta e bine sa te abonezi si la newsletter sa fii la curent cu noutatile/promotiile)
  • cartile sunt in exemplare mai ieftine sau un pic mai scumpe (desigur cele paperback)
  • oferta este extrem de diversificata: de la dictionare, la carti pentru copii, carti de bucate, ghiduri turistice sau carti electronice.

Eu deja imi planific urmatoarea comanda si ce carti imi voi achizitiona. Voi pe cand?

19 responses to “Despre Book Depository

  1. Si eu cred ca voi comanda. šŸ™‚ Cred ca mai multe carti de Philippa Gregory…Mersi de informatii!

    • Mihaela, sa nu iti comanzi The Wise Woman pentru ca pe aia o am eu de la SH.

      • Ah, ok. šŸ™‚ Cand ne intalnim poate facem schimb – iti dau Regina alba si tu imi aduci The Wise Woman. Trebuie sa-ti dau si mostrele alea. šŸ™‚
        Poate ne vedem saptamana viitoare.

      • Sigur Mihaela! Daca ar fi sa ne intalnim saptamana viitoare trebuie sa fie undeva in weekend pt ca in timpul saptamanii nu mai am cum. La noul meu job am program 9-18 šŸ˜¦

      • Cred ca e mai bine in weekend. Am aflat in dupa-amiaza asta ca ma asteapta o noua saptamana de cosmar la facultate. šŸ˜¦

      • Imi pare tare rau sa aud asta Mihaela. Dar priveste partea frumoasa: nu mai este mult si scapi de master! šŸ˜€

  2. Si eu vreau sa comand de pe Book depository dar trebuie mai intai sa-mi fac card.

    • Andreea eu sunt fana Bancpost pentru ca au comisioane mici si personalul are habar de ceea ce face si face totul in timp cat mai scurt. Sa ne povesteti si noua ce ti-ai cumparat! šŸ˜€

  3. O sa tin cont de sfatul tau si o sa merg la Bancpost, in cea ce priveste cartile eu sunt inebunita dupa paranormal romance, urban fantasy si YA books.

    • Multa bafta iti doresc! Si mie imi place extrem de mult genul fantasy, dar cel istoric, nu contemporan- seria Avalon in special.

  4. Multumesc frumos!

  5. Buna, ti-am descoperit blogul pe google cautand informatii despre Book Depository.
    Am facut si eu o comanda azi si as dori sa te intreb daca atunci cand au sosit cartile a trebuit platita si vreo taxa locala sau asa ceva. Sau pur si simplu ai platit atunci pe site, cu cardul, si asta a fost tot?

    • Cedik ma bucur tare mult ca ti-am putut fi de ajutor cu informatiile mele despre Book Depository. Sper sa mai revii pe la mine:)
      Legat de intrebarea ta, nu se mai plateste absolut nimic la posta suplimentar. Banii ti-au fost probabil deja luati de pe card si aia sunt tot ce tb sa platesti!

  6. Ce ma bucur ca ti-au ajuns cu bine. šŸ™‚ Si eu am primit de multe ori semne de carte de la ei. Nu chiar la fiecare comanda dar oricum e o atentie draguta.
    Daca acum ti se pare mare tentatia sa vezi cum e cand incep sa-ti vina mail-urile referitoare la cartile din wishlist care intra la reducere…sa vezi atunci compulsion. :)))

    • Diana, la inceput ma cam ingrijorasem ca se intampla ceva si imi era frica sa nu imi mai ajunga deloc. Dar apoi au ajuns cand nu ma asteptam: deci ETA e cam de 10 zile. Chiar mi-a placut si mie semnul de carte chiar daca eu as fi vrut doua:D Oricum orice atentie oricat de mica te face sa revii la un vanzator.
      Imi tin pumnii singura sa rezist tentatiei de a toca multi banuti pe carti pentru ca am de facut economii destul de mari pentru concediul de la anul.

  7. Multumesc frumos pentru informatii!
    Pe site-ul lor scria ca e posibil ca in anumite tari sa se plateasca si unele taxe locale, si nu stiam exact care e faza cu Romania!
    Lectura placuta pentru actuala si viitoarea comanda si mersi de ajutor

    • Cu mare placere! Iti garantez ca nu vei plati taxe locale sau mai stiu eu ce. Doar daca lasi coletul mai mult la posta pana il ridici vei plati taxa de inmagazinare (nu stiu cat e pe zi – 1.5 lei oare?).
      Multumesc si iti intorc urarea šŸ™‚

  8. misto! thanks de tip šŸ™‚

Leave a Reply

