Carti de la A la Z

Desi nu sunt o mare amatoare de lepse, aceasta gasita pe blogul Adinei mi-a atras atentia si am preluat-o chiar daca nu am fost nominalizata. Leapsa aceasta suna in felul urmator: ‘înșiruie câte o carte preferată al cărei titlu începe cu câte o literă din alfabet. Dacă nu ai o carte pentru litere mai ciudate, cum ar fi Q, X sau K, o poți înlocui cu o carte preferată care conține acea literă în titlu. Ai voie sa pui în lista ta și carți care nu aparțin beletristicii. “

A Albastru pur- Tracy Chevalier

B Baltagul – Mihail Sadoveanu

C Culoarea – Rose Tremain

D Dictionar Robert de nume proprii – Amelie Nothomb

E Enzo sau arta de a pilota pe ploaie – Garth Stein

F Farame de memorii – Jose Saramago

G Geniul si zeita –  Aldous Huxley

H Hotel Pastis- Peter Mayle

I Intermitentele mortii – Jose Saramago

Î Intreaba praful – John Fante

J Jenny – Erskine Caldwell

K Sora Katiei – Andres Barba

L La tiganci – Mircea Eliade

M Matase – Alessandro Baricco

N Negurile – Marion Zimmer Bradley

O O viata – Guy de Maupassant

P Primarul din Casterbridge – Thomas Hardy

Q Quo Vadis- Henryk Sienkiewicz

R Romanul adolescentului miop – Mircea Eliade

S Sa nu ma parasesti – Kazuo Ishiguro

Ș Oscar si tanti roz – Eric-Emmanuel Schmitt

T Trenul de Trieste- Domnica Radulescu

Ț Tara mea inventata– Isabel Allende

U Sotia calatorului in timpAudrey Niffenegger

V Va place Brahms? – Francoise Sagan

W Suferintele tanarului Werther – Goethe

X Exclusa- Luigi Pirandello

Y Cyrano de Bergerac- Edmond Rostand

Z Alexis Zorba – Nikos Kazantzakis

pic

2 responses to “Carti de la A la Z

  1. Imi place ideea acestui post! Preiau si eu leapsa!

    • Ana chiar te rog sa o preiei si sa stii ca sunt tare curioasa ce carti vei nominaliza. Nu am vrut sa predau leapsa nimanui pentru ca asta necesita putin timp de gandire.

Leave a Reply

