Lecturi de vacanta

Am primit aceasta leapsa de la Mihaela si chiar daca o prestez cu nitica intarziere imi pare bine ca am fost una dintre persoanele nominalizate mai ales ca imi da ocazia sa verific care sunt prioritatile mele viitoare in materie de lecturi pentru perioada verii. Chiar daca de ceva ani nu mai stiu ce e aia notiunea de vacanta, imi voi permite sa o numesc o leapsa cu carti pentru vacanta.

Asadar imi propun ca pe timpul verii, probabil pana undeva la 15 septembrie -1 octombrie sa citesc urmatoarele titluri:

1.Piata Washington – Henry James

2. Se numea Sarah – Tatiana de Rosnay

3. Room with a view- Forster

4. Sus, in aer – Walter Kirn

5. Zorro – Isabel Allende

6. Ca apa pentru ciocolata – Laura Esquivel

7. Jude nestiutul – Thomas Hardy

8. Yvette – Guy de Maupassant

9. Stupeur et tremblements – Amelie Nothomb

Nu m-am hazardat sa imi propun o lista mai mare pentru ca nu sunt sigura ca voi avea timpul necesar…

pic

10 responses to “Lecturi de vacanta

  1. Abia astept sa citesti Ca apa pentru ciocolata si sa scrii despre ea. Mie mi-a placut la nebunie!

    • Si eu abia astept sa o citesc. Imi e ciuda in schimb ca o am doar in format electronic si o sa imi fac ochii cat cepele (noroc ca mi-am facut ochelari de protectie pentru PC)…

  2. hei, dar n-ai citit Sarah’s Key de la mine? πŸ™‚ Sau…vrei sa faci o comparatie in ceea ce priveste traducerea?

    • Cristina, eu nu citisem de la tine eu Sarah’s Key. Am impresia ca Mihaela a citit-o in schimb… Eu doar te-am ascultat pe tine povestind-o πŸ™‚

  3. Iti multumesc ca ai preluat leapsa!
    Da, eu am citit Sarah’s Key, varianta in engleza. Din lista ta de carti toate mi se par interesante, mai ales Zorro care m-a si tentat in urma cu cateva luni (cand a fost reducerea mare de la elefant.ro).

    • Iti multumesc ca m-ai nominalizat!
      Nu mai stiu daca ti-a placut sau nu Se numea Sarah, dar eu pur si simplu am devorat-o in doua zile (da, mai am cateva pagini dar o termin foarte curand). Sper sa nu ma dezamageasca finalul – deja mi-l inchipui πŸ˜€
      Zorro am luat-o chiar atunci cand a fost reducerea aia mare pe elefant, alaturi de Povestile Evei Luna parca. Dupa ce o termin ti-o imprumut cu placere (dar in toamna asa ca sa ai timp sa citesti din lista).

      • Da, in toamna e cel mai bine. πŸ™‚ Din lista mea am citit deja 3/7, am inceput acum Fetele din Shanghai, care desi nu e pe lista, vreau sa o citesc cat mai repede ca sa ti-o pot inapoia. πŸ™‚

      • Sigur Miha! Eu am citit doar 2 din lista si acum am inceput Stupeur et tremblement de Amelie Nothomb care nu era pe lista, dar nu puteam sa refuz oferta unei colege πŸ™‚ O voi trece si pe ea pe lista. Cu inapoiatul nu e graba pentru ca eu deja stiu cum este.

  4. Thoamne, ce-am mai plans cand am citit Jude Nestiutul! Am si filmul dar mi-e teama sa-l vad.

    • Si eu dau repede apa la soricei asa ca va trebui sa ma inarmez cu un pachet de servetele macar langa mine. Nu stiam ca este si film facut dupa roman, oricum prima data trebuie citita cartea!

Leave a Reply

